کد خبر 417567
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: لیگ برتر چهاردهم از نظر فنی پیشرفت داشت.

به گزارش مشرق، تیم سایپا با مجید جلالی در لیگ برتر در رده هفتم قرار گرفت و این مربی توانست با جوانانی که به لیگ ایران معرفی کرد نتایج قابل قبولی بگیرد. با جلالی گفت‌وگویی در مورد وضعیت لیگ چهاردهم به شرح زیر انجام دادیم.

ارزیابی شما از  عملکرد سایپا در لیگ چهاردهم چگونه است؟


براساس هدف‌گذاری‌هایی که از ابتدا انجام شد در ابتدای آن اهداف حرکت کردیم و چرخه تولید بازیکن هم در باشگاه به وجود آمد. بازیکنان زیادی در چرخه تولید بازیکن قرار گرفتند و همچنین در مدل بازی تیم به پیشرفت‌های خوبی رسیدیم و در کل آینده امیدوارکننده پیش روی تیم ما قرار دارد.

لیگ چهاردهم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امکانات در لیگ چهاردهم بهتر شده بود. وضعیت رختکن‌های ورزشگاه‌ها و سایر امکانات سخت‌افزاری قابل قبول بود به جز چمن ورزشگاه‌ها که فقط در دو، سه ورزشگاه‌ها شاهد چمن‌های خوبی بودیم. از نظر فنی هم لیگ چهاردهم پیشرفت داشت و بازی‌های خوبی از تیم‌های پایین جدول هم مشاهده می‌کردیم. تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان هم فوتبال‌های خوبی را ارائه می‌کردند. سایر تیم‌های میانه و بالای جدول هم خوب بازی می‌کردند بنابراین از نظر فنی هم شرایط لیگ بهتر شده بود.

از نظر برنامه‌ریزی چطور بود؟

تا هفته هفدهم لیگ برتر مسابقات منظم و با برنامه پیش رفت اما بعد از این سه عامل باعث شد که برنامه‌های لیگ به هم بریزد اول برنامه‌های تیم ملی. عامل دوم برنامه‌های مقدماتی تیم امید برای المپیک و سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عواملی بودند که باعث تغییرات در برنامه لیگ شدند ولی لیگ برتر ما جوان‌تر شده بود و 16 تیم حاضر در لیگ از بازیکنان جوانی بیشتری استفاده می‌کردند.

تحلیل شما از قهرمانی سپاهان در دقایق پایانی لیگ چیست؟

این تغییر و تحولات فصل گذشته هم در جدول رخ داد تا هفته 29 نفت صدر نشین لیگ بود اما در هفته پایانی فولاد تیم گسترش را شکست داد و قهرمان شد شاید لیگ چهاردهم اگر دو هفته دیگر ادامه پیدا می‌کرد تیم دیگری قهرمان می‌شد در این لیگ چند تیم در قواره قهرمانی بودند.

ارزیابی شما از ناکامی نمایندگان باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

به عقیده من فدراسیون فوتبال باید یک کمیته تحقیق و تشکیل بدهد تا اطلاعات لیگ برتر و باشگاه‌ها به طور دقیق بررسی شود. 12 سال است که باشگاه‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند و به جایی نمی‌رسند این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون برتر آسیا شناخته شد ما به جام‌جهانی هم رفتیم بازیکنان ما مورد توجه باشگاه‌های آسیایی هم قرار دارند اما در لیگ قهرمانان ناکام هستیم باید کمیته‌ای برای تحقیق و پژوهش تشکیل شود تا این مسائل را ارزیابی کند البته ما در کانون مربیان یک چنین کمیته‌ای داریم ولی دستمان بسته است و بودجه‌ کافی و اطلاعات مورد نظر را در دسترس نداریم ما اکنون روی مسائلی مثل سن طلایی مربیگری، وضعیت مربیگری در لیگ و ... در حال تحقیق هستیم.

تیم سایپا سه ملی پوش در فهرست جدید کی‌روش دارد.

این مسئله برای من خیلی خوشحال کننده و امیدوار کننده است خستگی لیگ از تن من با دعوت آنها به تیم ملی درآمد آنها برای اولین سال بود که در لیگ برتر بازی می‌کردند البته سایپا در تیم جوانان و امید هم ملی‌پوشان زیادی دارد.

احتمال ادامه همکاری با سایپا برای شما وجود دارد چون شما استعفاء کرده بودید؟

بله،‌دو جلسه برگزار کردیم و قرار است جلسه سومی هم در این مورد در باشگاه برگزار شود.

نظر شما در مورد شفاف سازی قرار دادها در لیگ 14 چیست؟

به اعتقادم این مسئله هیچ موضوع کمک کننده‌ای به فوتبال نیست فقط روحیه کنجکاوی جامعه را ارضاء می‌کند هرچند اگر این شفاف سازی در همه بخش‌های جامعه صورت بگیرد خوب است.

شما سرمربی تراکتورسازی هم بودید نظرتان درباره اتفاقات تبریز چیست؟

من واقعا نمی‌دانم ماجرا چه بوده است چند حکایت از این مسئله شنیده‌ام که همه با هم ضد و نقیض است چگونگی این اتفاق عجیب است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس