کد خبر 416046
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

دو تیم مهرام و پتروشیمی برای رسیدن به دانشگاه آزاد در فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، پس از پیروزی تیم دانشگاه آزاد مقابل شهرداری گرگان و راهیابی این تیم به فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال، رقابت دو تیم مهرام و پتروشیمی بندر امام برای مشخص شدن پای دیگر فینال، همچنان ادامه دارد.

پتروشیمی و مهرام که در سال‌های گذشته برگزار کننده فینال لیگ برتر بوده‌اند در لیگ امسال در مرحله نیمه نهایی به هم برخورد کرده‌اند تا تنها یکی از آن‌ها حریف دانشگاه آزاد در فینال شود. بازیکنان مهرام حداکثر استفاده را از 2 بازی نخست مرحله نیمه نهایی در تهران بردند و هر در هر دو دیدار پیروز شدند. با این نتیجه و با در نظر گرفتن یک پیروزی و یک شکست مهرام و پتروشیمی در مرحله گروهی لیگ حرفه‌ای، شاگردان مصطفی هاشمی 3 بر یک از حریف پر مهره جنوبی پیش هستند و برای رسیدن به فینال به یک پیروزی دیگر نیاز دارند.

مهم‌ترین وظیفه مهران حاتمی در نخستین میزبانی پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی، دور کردن استرس از شاگردانش است تا شاید بتوانند با حمایت تماشاگران خود کار را به بازی ششم بکشانند. در کنار این، او که معتقد بود بازیکنانش در کوارتر چهارم کم کاری کرده‌اند و باید تذکرات لازم را به آنها بدهد تا حتی در انتهای بازی هم انگیزه لازم را داشته باشند. هماهنگی، عنصر گم شده تیم‌هایی است که از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند، آن هم بازیکنانی که در دقیقه 90 به تیم اضافه شده‌اند. با این حال تأثیر حضور بازیکنان ارزشمندی مثل صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، حامد سهراب‌نژاد و بهنام یخچالی را نباید نادیده گرفت.

مهرام نیز در فینال فصل گذشته با شکست مقابل پتروشیمی، جام قهرمانی را به این تیم تقدیم کرده با بهره‌گیری از بازیکنان خارجی و همچنین ستاره‌هایی مثل حامد حدادی و اوشین ساهاکیان به دنبال کسب دومین جام در فصل 94-1393 است. این تیم در بهمن سال 93 به عنوان قهرمانی لیگ ملی نیز رسیده بود.

دو تیم پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در بازی پنجم نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال از ساعت 16 پنج‌شنبه در بندر امام به مصاف هم می‌روند. بازی ششم این دو تیم در صورت پیروزی پتروشیمی، عصر جمعه برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس