کد خبر 414074
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

مرحله نیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال فردا (یکشنبه) پیگیری خواهد شد.

به گزارش مشرق، هنوز یک هفته از رویارویی تیم‌های مدعی مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام در هفته پایانی لیگ حرفه‌ای نمی‌گذرد که این دو تیم باید در نیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال باز هم به مصاف یکدیگر بروند.

مهرام در بازی رفت لیگ حرفه‌ای بسکتبال در بندر امام تیم پتروشیمی را با نتیجه 99 بر 91 شکست داد اما در بازی برگشت در تهران با نتیجه 89 بر 88 شکست خورد و به‌عنوان تیم دوم پس از دانشگاه آزاد به پلی‌آف نیمه‌نهایی رسید تا برای تعیین تیم فینالیست مجدداً با پتروشیمی روبه‌رو شود.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی به‌صورت 4 از 7 برگزار می‌شود که 2 بازی آن همان دیدارهای مرحله گروهی است. به این ترتیب مهرام و پتروشیمی یک بر یک در پلی‌آف نیمه‌نهایی مساوی هستند.

نکته قابل ذکر در مورد پتروشیمی این است که این تیم تنها یک بازیکن پست 5 صرب را دقایقی پیش از بازی آخر با مهرام به بندر امام آورد که او مستقیماً از فرودگاه به سالن آمد و تنها چند دقیقه بازی کرد. حالا همه منتظر هستند تا ببینند مهران حاتمی، سرمربی پتروشیمی در فرصت اندک باقی‌مانده چه بازیکنانی را از جعبه جادویی خود خارج می‌کند. این بازیکنان که در دقیقه 90 به تیم اضافه شده‌اند چقدر می‌توانند به او و پتروشیمی کمک کنند.

بازی دیگر نیمه‌نهایی بین دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان برگزار می‌شود. دانشگاه آزاد پیش از شروع این بازی 2 بر صفر از حریف سختکوش خود پیش است و به 2 پیروزی برای رسیدن به فینال نیاز دارد.

برنامه بازی‌های اول مرحله نیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال به‌شرح زیر است:

یکشنبه، 20 اردیبهشت 1394:

مهرام تهران ــ پتروشیمی بندرامام، ساعت 16
دانشگاه آزاد ــ شهرداری گرگان، ساعت 16
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس