کد خبر 414153
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

بر اساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون بسکتبال داوران قضاوت کننده در مرحله نیمه نهایی در سالن آزادی قرنطینه می‌‌شوند.

به گزارش مشرق، مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال از فردا در تهران آغاز می‌شود و بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال هم برای داوران قضاوت کننده در این مرحله برنامه ویژه‌ای دارد.

از آنجا که دو بازی اول مرحله نیمه نهایی در تهران برگزار می‌شود کمیته داوران فدراسیون بسکتبال 9 داور را برای این رقابت‌ها انتخاب کرده است که از ظهر امروز در سالن بسکتبال آزادی شرایط قرنطینه ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

ورژ آبکاریان، رئیس کمیته داوران با اعلام این خبر گفت: کمیته داوران برای مرحله نیمه نهایی و فینال برنامه دارد و از ظهر امروز 9 داور انتخاب شده در قرنطینه خواهند بود و پیش از آغاز رقابت‌ها حق خروج ندارند تا مشکلی پیش نیاید. قرار است فیلم مسابقات قبلی و هماهنگی‌های لازم در این قرنطینه انجام شود.

وی ادامه داد: داوران بازی اول که فردا برگزار می‌شود صبح فردا اعلام خواهند شد و برای بازی دوم هم اسامی داوران عصر فردا مشخص می‌شود. داوران بازی دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان فردا ظهر راهی سالن حکیمیه می‌شوند و بلافاصله به سالن آزادی بازخواهند گشت و مسابقه مهرام و پتروشیمی هم که در همان سالن آزادی برگزار خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.

دو بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس