کد خبر 415708
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش بزرگ بیت المقدس در اوایل خردادماه امسال در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان گفت: این رزمایش در دو مرحله موشکی و با نگاه جنگ در فضای نیابتی در منطقه عمومی کاشان (مرنجاب و آران و بیدگل) و اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با هدف بالا بردن ظرفیت‌های عملیاتی و توان دفاعی نیروها برای حضور در صحنه‌های جنگ نیابتی برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مرحله نخست این رزمایش توسط گروه 84 موشکی مستقر در آران و بیدگل به صورت موشکی برگزار می‌شود.

پوردستان تصریح کرد: با توجه به ارتقای ظرفیت‌های راکتی نیروی زمینی و کسب قابلیت‌های بالای موشکی، در رزمایش مرحله نخست این ظرفیت‌ها ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش بیت المقدس با نگاه به جنگ در فضای نیابتی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به تهدیدات تازه دشمنان و تاکتیک‌های جدید، ظرفیت‌های جدید دفاعی را نیز طلب می‌کند که در مرحله دوم رزمایش بیت المقدس این توان جدید مورد نمایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا برای حمله نظامی به ایران اسلامی تصریی کرد: هر روزی کشوری تهدید خود را عملی کند نیروهای مسلح آن کشور حمله کننده را پشیمان و ضربه‌ای کاری به آن کشور وارد می‌کنیم.

پوردستان افزود: تهدیدات قبلا" هم بوده است، اما در همه حال نیروهای مسلح تمامی حرکات دشمنان در مرزها و بیرون از مرزها را رصد و متناسب با این تهدیدات ظرفیت‌های لازم دفاعی را ایجاد می‌کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    افرین تمرین کنید چرا که اگر ما حمله نکنیم دیگران در فکر حمله هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس