کد خبر 419985
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرزندان‌ ملت در ارتش و نیروهای مسلح در شرایط آمادگی رزمی کامل به سر می‌برند و دستانشان روی ماشه‌های سلاح‌هایشان قرار دارد و چنانچه دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد در همان نطفه خفه‌ خواهند کرد.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش بیت‌المقدس 27 در خصوص پیام این رزمایش گفت: فرزندان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از آمادگی رزمی بالا و توان دفاعی بسیار خوبی برخوردارند و این توانمندی موجب می‌شود که هر نوع تهدیدی را از سوی دشمنان متناسب با شرایط تهدید جواب قاطع دهند.

پوردستان در ادامه خطاب به کشورهای دوست و همسایه گفت: با اتحاد و همدلی می‌توانیم هر نوع دشمنی را که قصد ورود به منطقه را دارد رصد کرده و در مقابل تهدیدات‌شان ایستادگی کرده و با این اتحاد و همدلی می‌توانیم امنیت و آرامش منطقه را برقرار کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزاری رزمایش بیت المقدس 27 را در منطقه مرنجاب آران و بیدگل کاشان بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: دستان بلند نیروی زمینی ارتش امروز با شلیک دقیق موشک‌های نازعات و فجر 5 بار دیگر موفقیت خود را به اثبات رسانده و از این طریق به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که مطمئن باشند فرزندان‌ آنها در ارتش و نیروهای مسلح در شرایط آمادگی رزمی کامل به سر می‌برند و دستانشان روی ماشه‌های سلاح‌هایشان قرار دارد و چنانچه دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد در همان نطفه خفه‌ خواهند کرد.

وی در پایان برگزاری رزمایش بیت‌المقدس 27 را برای کشورهای دوست و همسایه پیام صلح و آرامش خواند و گفت: این رزمایش‌ها برای دشمنان ما که تهدیداتی را در خیال خام خود دارند بزرگترین ترس است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس