کد خبر 415616
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: من علاقه‌مند به همکاری با فدراسیون فوتبال ایران هستم اما اختلاف‌هایی بین من و آنها وجود دارد.

به گزارش مشرق، شاید صحبت از بازگشت خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خسته‌کننده باشد چرا که هنوز به صورت شفاف نمی‌توان در مورد حضور یا عدم حضور او در ایران صحبت کرد. خسوس از دی‌ماه سال گذشته به اسپانیا، کشورش سفر کرد و با وجود اینکه هر روز صحبت از بازگشت او به ایران می‌شد اما این امر تاکنون صورت نگرفته و نه او پاسخ واضحی به مسئولان فدراسیون می‌دهد و نه مسئولان شرایط را می‌دانند.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال روز گذشته ایمیلی را برای خسوس ارسال کرد و اعلام کرد که تا روز پنجشنبه فرصت دارد تا در مورد حضور یا عدم حضورش در ایران پاسخ بدهد، حالا باید منتظر ماند و دید سرمربی اسپانیایی تیم ملی به ایران بازخواهد گشت یا خیر، چرا که تا امروز خبری از او نشده است.

خسوس کاندلاس در پاسخ به سوالی مبنی براینکه شرایط بازگشت و قراردادش با فدراسیون فوتبال به کجا کشیده است گفت: «من علاقه‌مند به ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال ایران هستم اما عدم حضورم به خاطر اختلاف‌هایی است که بین من و فدراسیون وجود دارد. من پیگیر آخرین وضعیت قراردادم هستم و به همه ایرانی‌ها احترام می‌گذارم. »
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس