کد خبر 412720
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای بازگشت به ایران و تمید قراردادش نگرانی‌هایی دارد که این ابهام را به وجود می‌آورد آیا او به ایران بازخواهد گشت یا خیر.

به گزارش مشرق، خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دی‌ماه سال گذشته پس از برگزاری دیدارهای دوستانه مقابل پرتغال به کشورش سفر کرد، اما تاکنون به ایران بازنگشته است.

خسوس که قراردادش با فدراسیون ایران تا پایان سال گذشته بود پس از مذاکراتی که با عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در اسلوونی داشتند به این نتیجه رسیدند تا با مبلغ سال گذشته و بدون افزایش دستمزد قراردادش را تا پایان جام جهانی 2016 تمدید کند اما پس از این مسئله خسوس خواستار پرداخت حقوق 5 ماه معوقه خود شد که فدراسیون فوتبال تعهد داده تا حقوق 3 ماه او پرداخت شود زیرا سرمربی اسپانیایی تیم ملی 2 ماه را از قراردادش را در ایران نبوده و به همین دلیل فدراسیون هم اعلام کرده که حقوقی پرداخت نخواهد کرد.

خسوس روز گذشته برای دریافت روادید خود به سفارت اسپانیا مراجعه کرده و اما هنوز زمان بازگشت او به تهران مشخص نشده است تا قراردادش را تمدید کند. بازگشت خسوس به ایران با مشکلات زیادی روبرو شده و هر روز این سفر به تاخیر می‌افتد حالا این ابهام وجود دارد که آیا خسوس برای تمدید قراردادش به ایران بازخواهد گشت یا خیر، زیرا او نگرانی‌هایی بابت تمدید قراردادش دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس