کد خبر 415604
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

منابع خبری در فلسطین اشغالی از افزایش آمار قاچاق سلاح ، فرار از خدمت نظام وظیفه و فساد اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

به گزارش مشرق،  پایگاه اینترنتی- خبری «واللا» ( از پایگاه های نزدیک به دستگاههای جاسوسی رژیم صهیونیستی) با اعلام این خبر افزود:« منبع این اطلاعات دادستانی نظامی اسرائیل است، بر اساس اطلاعات موجود در سال 2014 ، تخلفات در حوزه تسلیحات در ارتش رشد 65 درصدی داشته است. این تخلفات شامل استفاده غیر مجاز از اسلحه و فروش تسلیحات بوده است. در سال 2014 تعداد پرونده هایی که درباره تخلفات تسلیحاتی در ارتش مطرح شد 63 مورد بود در شرایطی که این آمار در سال 2013 میلادی 38 مورد بوده است.»

بر اساس آمار موجود پرونده های مرتبط با مصرف و فروش مواد مخدر در ارتش اسرائیل در سال 2014 ، 508 مورد بوده است در شرایطی که این آمار در سال 2013 میلادی، 388 مورد بوده است.

بیشترین آمار در این زمینه درباره فرار از خدمت است. در سال گذشته 3786 پرونده در ارتش اسرائیل درباره فرار از خدمت بوده است. در میان پرونده بزهکاری در ارتش اسرائیل در سال گذشته میلادی، 1406 پرونده نیز به تخلفات راهنمایی و رانندگی ارتباط دارد.

بر اساس آمار های دادستانی نظامی اسرائیل آمار فساد اخلاقی در ارتش در سال گذشته تا سقف 75 درصد رشد داشت. پرونده هایی که در این باره مطرح شد 35 مورد است در شرایطی که آمار این پرونده ها در سال 2013 میلادی 20 مورد بوده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس