کد خبر 415592
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: فصل پیش با پیراهن فولاد در تبریز جشن قهرمانی گرفتم و این فصل با پیراهن نفت این اتفاق برای من تکرار خواهد شد.

به گزارش مشرق، با پیروزی تیم‌های بالانشین جدول در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر تعیین قهرمان این رقابت‌ها به هفته آخر کشیده شد. بدون تردید در هفته آخر لیگ همه نگاه‌ها به ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهد بود، جایی که برنده دیدار تراکتورسازی و نفت تهران می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد. غلامرضا رضایی که فصل پیش با پیراهن تیم فولاد در همین ورزشگاه جشن قهرمانی گرفت، بسیار امیدوار است این بار با پیراهن تیم نفت این اتفاق برایش تکرار شود. مهاجم نفت تهران پاسخگوی سوالات بود. با ما همراه باشید:

چرا به سختی توانستید در بازی با صبا پیروز شوید؟

دیدار با صبا بازی راحتی برای ما نبود. صبا به خاطر جایگاهش بدون استرس به مصاف ما آمد و انصافاً هم این تیم از لحاظ فوتبالی تیم قدری است. ما به پیروزی در این دیدار نیاز زیادی داشتیم که خدارا شکر به خواسته خود رسیدیم. دستورات تاکتیکی منصوریان در این بازی خیلی کارساز بود و ضمن ارائه یک بازی خوب نتیجه لازم را کسب کردیم.

به نظر می‌رسید بازیکنان نفت در این دیدار خیلی خسته بودند.


نه، اتفاقاً خسته نبودیم و بازی زیبا و جانداری را به نمایش گذاشتیم. منصوریان در هر بازی به چند بازیکن استراحت می‌دهد و در بازی با العین هم این استراحت شامل من شد و فقط 20 دقیقه در آن بازی به میدان رفتم. به خاطر همین موضوع در بازی یکشنبه مقابل صبا خیلی سرحال بودم.

چون خودت سرحال بودی، اعتقاد داری تیمت خسته نبود؟


شاید حق با شما باشد اما انصافاً کیفیت بازی روز یکشنبه بالا بود و هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

قضیه بستن GPS چه بود و چرا آنها را در بدن خود پنهان کرده بودید؟


داور در ابتدای بازی متوجه GPS همراه بازیکنان ما شد و گفت ایرادی ندارد. من نمی‌دانم چرا یک عده به این مسئله حساس شده‌اند. چه ایرادی دارد که تیم ما از این دستگاه استفاده کند؟ توصیه می‌کنم باشگاه‌های دیگر هم این کار حرفه‌ای را انجام بدهند. بستن GPS کوچکترین ضرری برای حریفان ندارد و دستگاهی است برای اندازه گیری میزان کالری مصرفی و اینکه بدن چه اندازه به ریکاوری بعد از بازی نیاز دارد و غیره. در فوتبال پیشرفته دنیا ورزشگاه‌ها از این امکانات برخوردار هستند و در پایان بازی آمار دوندگی و کالری مصرفی دقیق کل بازیکنان دو تیم را محاسبه می‌کنند اما چون در کشور ما این امکانات نیست مجبوریم با خودمان در زمین دستگاه GPS  به همراه داشته باشیم. در تیم ملی هم این دستگاه استفاده می‌شود و بهتر است تیم‌های دیگر هم پیشرفت کرده و در بازی‌های خود از این دستگاه استفاده کنند.

با نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ همه چیز به روز آخر و استادیوم یادگار امام تبریز کشیده شد.

بله، هفته آخر خیلی حساس است و ما امیدواریم در تبریز جشن قهرمانی بگیریم. برای اینکه به این جایگاه فعلی برسیم خیلی تلاش کرده‌ایم و واقعاً حیف است که فصل را بدون جام تمام کنیم.

اما تراکتوری‌ها بعد از شکست پر گل استقلال خیلی به قهرمانی تیم‌شان خوشبین هستند.


اشکال ندارد که مردم تبریز خوشحال باشند. به هر حال فوتبال است و در هفته آخر هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. شاید خوشبین‌ترین هوادار تراکتورسازی هم فکر نمی‌کرد تیمش در بازی با استقلال 4 گل بزند. من فصل گذشته با پیراهن فولاد در تبریز جشن قهرمانی گرفتم و بسیار خوشبین هستم که این اتفاق این بار با پیراهن تیم نفت تهران برایم تکرار شود.
 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس