کد خبر 415987
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲

علیرضا منصوریان در واکنش به شکست سنگین استقلال برابر تراکتورسازی گفت: فقط می‌توانم بگویم ناراحت شدم. من استقلالی هستم و نمی‌توانم بدون تفاوت از کنار آن رد شوم.

واکنش منصوریان به شکست سنگین استقلال
به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در حاشیه نشست هیات رییسه سازمان لیگ وارد ساختمان شد تا به همراه قنبرزاده، مدیرعامل نفت و سعید آذری و یحیی گل‌محمدی تاریخ نهایی زمان برگزاری فینال جام حذفی را تعیین کنند.

او در حالی که در اطراف سازمان لیگ در حوالی میدان شیخ‌بهایی دنبال جای پارک برای 206 سفیدرنگش می‌گشت در پاسخ به این سوال که بازی استقلال و تراکتور را دیده و در جریان حاشیه‌های آن هست،‌گفت: «فقط می‌توانم بگویم ناراحت شدم. من استقلالی هستم و نمی‌توانم بدون تفاوت از کنار آن رد شوم. البته نظری درباره کار و عملکرد کادرفنی تیم و ماندن یا نماندن آنها ندارم. فقط از این وضعیت ناراحت شدم.»

سرمربی نفت در حالی که لبخندی بر لب داشت درباره‌ این‌که آیا سال آینده روی نیمکت استقلال می‌نشیند سکوت کرده و حرفی نزد و در نهایت تاکید کرد که برای سال بعد برنامه‌ای جهت رفتن به استقلال نداشته و نمی‌آید. البته برخی از اطرافیان منصوریان و قنبرزاده مدیرعامل نفت تاکید دارند که او در نفت ماندنی است. نفتی که شانس قهرمانی لیگ و جام حذفی را دارد و سال بعد هم آسیایی است.

منصوریان در پایان بدون آن‌که حرف اضافه‌تری در این‌باره بزند راهی طبقات سازمان لیگ شد تا در نشست جام حذفی شرکت کند. دیداری که در حین بالا رفتن از پله‌ها تاکید داشت برای آن هم مدعی و کاپ قهرمانی حذفی را هم می‌خواهد. البته اگر نفت قهرمان حذفی شود از جمع مسافران آسیایی لیگ خارج و تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ آسیایی می‌شود که این تیم نمی‌تواند استقلال باشد.

نفت هم به عنوان قهرمان حذفی از آن جدول مستقیما مسافر آسیا می‌شود که کاپیتان سابق استقلال و سرمربی نفت خیلی دوست داشت تیم چهارم جدول لیگ استقلال می‌شد تا شاید با قهرمانی در جام حذفی و رساندن آبی‌ها به آسیا باعث خوشحالی هواداران شود.

منبع: روزنامه گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    منصوریان پژو 206 دارد و هوتن قلعه نوعی پورشه دارد..............................قضاوت با شماست
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    وما از ناراحتی پایتخت نشینان شادیم
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    شما از چهارم شدنتون تو لیگ آسیا خوشحال باش فکر کردی الکیه. کلی پول خرج کرده این تیمتون و همیشه همون اول حذف میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس