تیم نفت ایران با وجود شکست مقابل العین توانست راهی دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

تساوی یک نیمه‌ای نفت و شکست پاختاکورگروه ورزشی مشرق - تیم نفت ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه B از ساعت 20 امشب (چهارشنبه) در امارات به مصاف العین رفت. در پایان این دیدار نفت با شکست 3 بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد اما صعودش به مرحله بعدی مسجل شد.

نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان آسیا

عمر عبدالرحمان در دقیقه 63، آساموآ جیان در دقیقه 74 و اکوکو در دقیقه 87 گل‌های العین را وارد دروازه نفت کردند.


ترکیب نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، محمدامین حاج‌محمدی، وحید حمدی‌نژاد، سعید لطفی، لئوناردو پادوانی، علیرضا عزتی، کما کامیابی‌نیا (82- حسین ابراهیمی)، عباس بوعذار، ایمان مبعلی (آرش رضاوند)، وحید امیری و امیرارسلان مطهری (75- غلامرضا رضایی)

الشباب در ازبکستان پیروز شد

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الشباب عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز 2 بر صفر به سود تیم عربستانی به پایان رسید. موسی الشمری در دقیقه 6 گل اول الشباب را به ثمر رساند. عبدالله الاستا در دقیقه 67 نیز گل دوم الشباب را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

با این نتایج العین با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و نفت تهران نیز با 8 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

تیم‌های پاختاکور با 6 امتیاز و الشباب با 5 امتیاز از دور رقابت‌ها حذف شدند.


با توجه به نتیجه دیدار همزمان این گروه و شکست 2 بر صفر پاختاکور مقابل الشباب عربستان تیم نفت توانست راهی مرحله بعدی شود.

برنامه دیدارهای تیم‌های صعود کننده از گروه B در مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است.

نفت ایران - الاهلی عربستان

الاهلی امارت - العین امارات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس