کد خبر 415381
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

پیکر مطهر یکی دیگر از رزمندگان جوان حزب الله روز گذشته در جنوب لبنان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یکی از شهدای دفاع مقدس را که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد را در جنوب لبنان تشییع کرد.

براساس این گزارش، پیکر شهید مجاهد «هشام محمد كركی» با کنیه «اباء» از اهالی منطقه غندوریه در وادی حجیر استان صور لبنان در دفاع از مقدسات اسلامی به شهادت رسید با حضور باشکوه شیعیان جنوب لبنان تشییع شد.

پیکر شهید هشام محمد از مقابل منزلش در روستای القنطره در تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله بر روی دستان هزاران تشییع کننده که شعارهای «هیهات منا الذله»، «لبیک یاحسین(ع)» و «لبیک یا زینب(س)» سرمی‌دانند خیابان‌های القنطره را پیمود و به گلزار شهدای این منطقه رسید.

در این مراسم «علی فیاض» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس، «سید احمد صفی الدین» مسئول حزب‌الله در جنوب لبنان، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله و جنبش أمل، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید هشام محمد كركی پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمانش و اقامه نماز به امامت امام جماعت روستای القنطره در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

تشییع کنندگان در ادامه بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش درود و سلام فرستادند و برای شادی روح شهید مروان عباس عیسى فاتحه قرائت کردند.

{$sepehr_album_26324}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدساعدی ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    درود خداوند بر تمام شهدا از بدر تا تمام شهدایی که جهال اموی بر اسلام تحمیل کردند و می کنندخدا تمام دلاوران شهید را با حمزه سید الشهدا و امام حسین ع محشور گرداندد ننگ بر ال سعود ننگ بر سلمان بگین ننگ بر شکم گندگان نفت خوار وننگ بر امپراتور جهل در در سزمین وحی بر نجسان در سر زمین پاک ننگ بر یهود ننگ بر ال سعود
  • حامد رنجبر خنج ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    درود بر شرفت مرد ما بر حقیم و کشته ها ی ما در بهشت و کشندگان ما در جهنم هستند اقات حسینه اما اقای انها ابوبکر بغدادیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس