کد خبر 415361
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

دادگاه نظامی غزه امروز یک متهم به نام «ج غ» را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به ۱۵ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش مشرق، دادگاه نظامی غزه امروز دوشنبه یک متهم به نام «ج غ» را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به 15 سال حبس محکوم کرد.
دادگاه نظامی غزه احکام مختلفی را برای جاسوسان رژیم صهیونیستی صادر می کند که از جمله این احکام اعدام است و تا کنون تعدادی از جاسوسان این رژیم به اعدام محکوم شده اند.

اعتصاب غذای «خضر عدنان» وارد هفتمین روز شد

«خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هفتمین روز متوالی در اعتراض به تمدید بازداشت اداری وی برای سومین بار، در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.

نیروهای رژیم اشغالگر در تاریخ 8/7/2014 خضر عدنان را بازداشت کردند.

عدنان 37 ساله آغازگر نبرد «شکم های خالی» در زندان های رژیم صهیونیستی است و در سال 2011 پس از گذشت بیش از 66 روز از اعتصاب غذای وی مسئولان این رژیم مجبور شدند او را آزاد کنند.

در همین رابطه مرکز اسرا و حقوق بشر (احرار) گزارش داد که اداره زندان های رژیم صهیونیستی «خضر عدنان» را به دلیل اعلام اعتصاب غذا به سلول انفرادی زندان «هداریم» انتقال داد.

خانواده عدنان در این باره گفت که عدنان به محض اینکه مطلع شد رژیم صهیونیستی حبس اداری وی را برای سومین بار طی یکسال گذشته به مدت چهار ماه تمدید کرده است، اعتصاب غذای خود را اعلام کرد و اداره زندان نیز وی را به سلول انفرادی زندان هداریم انتقال داده است.

در همین رابطه شیخ خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در تجمع همبستگی آمیز با اسرای فلسطین به خضر عدنان و همه اسرای در بند زندان های رژیم اشغالگر درود فرستاد و تاکید کرد که پیروزی همراه و همپیمان شیخ عدنان است همچنانکه وی در اعتصاب غذای نخست پیروز شد.

وی افزود که دشمن صهیونیستی با بازداشت مجدد شیخ عدنان می خواهد صبر و اراده وی را مورد آزمون قرار دهد اما عدنان بار دیگر به اعتصاب غذا متوسل شد تا به حق خود دست یافته و بازداشت اداری را بشکند.

یورش مجدد صهیونیست ها به مسجد الاقصی

گروه های یهودی افراطی امروز دوشنبه نیز تحت حمایت نیروهای اشغالگر از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.

منابع قدس و شاهدان عینی گفتند که گروهی از عناصر یگان های ویژه پلیس رژیم اشغالگر حمایت از شهرک نشینان صهیونیست در حین یورش آنها به مسجد الاقصی را بر عهده داشتند و این در حالی بود که نمازگزاران فلسطینی حاضر در مسجد الاقصی شعار الله اکبر سر دادند.
مسجد الاقصی تقریبا هر روز شاهد یورش صهیونیست هاست.

بازداشت 7 فلسطینی در کرانه باختری

منابع صهیونیستی صبح امروز دوشنبه گزارش دادند که نیروهای اشغالگر شب گذشته 7 فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر شب گذشته و بامداد امروز دوشنبه 7 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت و به مراکز بازجویی انتقال داده اند.

نظامیان صهیونیست روز گذشته نیز 7 نفر را در کرانه باختری بازداشت کردند که در میان آنها فعالان مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به چشم می خورد و همچنین یک نفر نیز در قدس اشغالی بازداشت شد.

هم اکنون حدود 7 هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در اسارت بسر می برند که در 25 زندان و مرکز بازداشت، زندانی هستند و 1500 نفر از این اسرا نیز بیمار بوده و نیاز ضروری به عمل جراحی دارند. همچنین صدها نفر زن و کودک و 12 نماینده پارلمانی در میان این اسراست.

 خبر دیگر از فلسطین حاکی است که«عزت الرشق» در اظهاراتی مطبوعاتی با تکذیب هرگونه اختلاف بین رهبران سیاسی و نظامی حماس تاکید کرد که این ادعاها در راستای خدشه دار کردن چهره حماس و رهبران آن صورت گرفته و تلاشی برای القای این مطلب است که اختلافات و دودستگی در میان رهبران این جنبش وجود دارد اما روزهای آینده دروغ بودن این ادعاها را افشا خواهد کرد.

وی اشاره کرد که تمامی موسسات حماس اعم از سیاسی و نظامی درباره گزینه مقاومت و اهداف و ابزارهای آن اتفاق نظر دارند، حماس یک جنبش ملی فلسطین در جامعه فلسطین و میدان مبارزه آن است و از زمان تاسیس این جنبش دارای یک طرح ملی مقاومتی بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس