کد خبر 415325
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

وزیر دفاع عراق امروز دوشنبه نامه ای را به نماینده آیت الله سیستانی در استان نجف تحویل داد که در آن حمایت مراجع از نیروهای مسلح درخواست شده بود.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری السومریه نیوز نوشت: «خالد العبیدی» امروز دوشنبه با ارائه نامه ای به نماینده آیت الله سیستانی در نجف، خواستار حمایت مراجع از نیروهای مسلح شد.

در بیانیه وزارت دفاع عراق آمده است که خالد متعب العبیدی صبح امروز دوشنبه همراه با «عدنان الزرفی» استاندار نجف و تعدادی از افسران از مرقد امام علی بن ابی طالب (ع) بازدید و مراسم زیارت آن امام گرانقدر را به جا آورد.

بر اساس این گزارش، العبیدی سپس نامه ای را به نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در عراق تحویل داد که در آن از مراجع برای حمایت از نیروهای مسلح درخواست شده بود.

بر پایه این گزارش، وزیر دفاع عراق صبح امروز دوشنبه وارد استان نجف شد و به محض ورود به این استان با عدنان الزرفی استاندار نجف نشستی را برگزار و طی آن اوضاع امنیتی این استان را مورد بررسی قرار داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رحمن ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    تقصیر عدم حمایت بسیج مردمی عراق از ارتش پر واضح است بدستور آمریکا شما مردم را کنار گذاشتید و از این بدتر نمی شد چطور راز دار شما آمریکای یهود شده است باید از عمل خود استغفار کنید شاید خداوند منان عمل قبیح شما را ببخشد.اگر بسیج نباشد کلک عراق کنده است گول یهود را خوردید در حالی که به بازوی ملت شیعه خود باید باور می داشتید.کجایید تو گوش فیل خوابیده اید
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    برن یه ندا بدن به حیدرخان العبادی مگه نگفتن که به حشد الشعبی و میلیشیای شیعه نیاز نیست بسم الله
  • تقی ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    وزیر دفاع عراق از یک طرف با وزیر دفاع شیطان بزرگ آمریکا ملاقات رسمی و دیدار انجام میده و از طرف دیگه به مرجعیت دینی عراق نامه استمداد مینویسه. دولت عراق باید رسما آمریکا رو از عراق بیرون کنه تا خدا کمکش کنه. تا زمانی که آمریکا در عراق حضور داره فتنه های تروریستی و امنیتی و داعش و... در عراق از بین نمیره.
  • مقداد ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    همان وزیر دفاع عراق نبود که چند وقت پیش می گفت ایران برای عراق هیچ کاری نکرده است اگر کاری هم کرده برای منافع خودش است . درست است ایران برای منافع خود یا حفاظت از مکان مقدس عتبات یا برای منافع عراق باداعش جنگیده است ولی طرز صحبت کردن فرق میکند از یک مقام مسول آن هم وزیر دفاع انتظار بیش از این است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس