به گفته یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اداره 28 دانشگاه بدون رئیس و با وجود سرپرست بیش از شش ماه به طول انجامیده است و این موضوع غیر قانونی است.

به گزارش مشرق –  اداراه بدون رئیس 28 دانشگاه کشور از جمله دانشگاه تهران از جمله آثار به جا مانده از زلزله تغییرات گسترده در وزارت علوم است که از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم کلید خورد. این درحالی است که اداره این دانشگاه‌ها با سرپرست بیش از شش ماه به طول انجامیده است و به گفته مهدی زاهدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعالیت این دانشگاه‌ها به این صورت غیر قانونی است.

زاهدی در قسمت حاشیه برنامه "متن، حاشیه" شبکه سه سیما گفت: ادامه فعالیت سرپرستان 28 دانشگاه غیرقانونی است چراکه طبق قانون یک دانشگاه نمی تواند بیشتر از شش ماه با سرپرست اداره شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تعدادی از سرپرستان دانشگاه ها در وزارت علوم به عنوان رئیس قطعی شده اند که در جلسات قبل این موضوع از دستور کار شورا خارج شده است.
وی افزود: هم اکنون فعالیت سرپرستان دانشگاه هایی همچون تهران،یاسوج ، اصفهان، پیام نور و برخی دیگر از دانشگاه ها غیرقانونی است و باید تعیین تکلیف شود در غیر این صورت ادامه فعالیت آنان قانون شکنی است.

از سوی دیگر ادغام دانشگاه خوارزمی و دانشگاه علوم اقتصادی نیز مشکلات عدیده‌ای برای دانشجویان این دو دانشگاه بوجود آورده است.

دانشگاه علوم اقتصادی که قرار بود در سال گذشته با دانشگاه علامه ادغام شود در آخرین روزهای سال ۹۳ و در سکوت خبری با دانشگاه خوارزمی ادغام شد که ادغام این دو دانشگاه در اواسط ترم تحصیلی 93-94 موجب سردرگمی و بلاتکلیفی دانشجویان شده است.  


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    دولت قاتونمننننننننننننننننننننننننننننند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس