کد خبر 415183
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران امروز بعداظهر در تهران خبر داد، گفت: تهران طی دو روز آینده دو درجه افزایش خواهد داشت.

 به گزارش مشرق، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، غرب و شمال شرق کشور رگبار باران و به تدریج برای مرکز، دامنه‌های جنوبی و شرق کشور وزش باد همراه با بارش باران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که امروز برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بارش باران داریم،گفت: در روز سه‌شنبه و چهارشنبه بارش باران و وزش باد برای شمال غرب و شمال کشور رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: امروز و فردا برای جنوب شرق و شرق کشور وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

گودرزی با بیان این‌که امروز برای تهران بارش پراکنده در بعدازظهر و امشب پیش‌بینی شده است.همچنین باید بگویم که امروز و فردا رعدوبرق و وزش باد در تهران پیش‌بینی شده است، گفت: بیشنیه دمای امروز تهران 26 و کمینه فردا صبح 15 درجه سانتی‌گراد است در واقع طی دو روز آینده روند 3 درجه‌ای دما برای تهران پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این‌که در اکثر نقاط کشور روند افزایش نسبی دما از امروز پیش‌بینی شده است، افزود: برای نیمه شمالی کشور (‌گیلان، مازندارن و گلستان) روند افزایش دمای 3 درجه‌ای را شاهد خواهیم بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس