کد خبر 414767
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

مستند - انیمشین «اِن، ای، دی» در یک قسمت 30 دقیقه‌ای در شبکه مستند سیما تولید می‌شود.

به گزارش مشرق، لیلا خلیل‌زاده - نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این مستند - ضمن اعلام این خبر گفت: «اِن، ای، دی» که نام موقت این مستند است و به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد در واقع مخفف اصطلاح لاتین «Near-death experience » و به معنی تجربه نزدیک به مرگ است. موضوع مستند همان طور که از نام آن پیداست نیز درباره آدم هایی است که پس از تحمل رویدادهایی چون تصادف، ضربه به جمجمه و یا برخی بیماری‌ها در معرض این حالت قرار می‌گیرند. آن ها عالم غیردنیوی را تجربه می‌کنند و دوباره به زندگی بازمی‌گردند.

خلیل زاده درباره ساختار این مستند گفت : این مستند قرار است تلفیقی باشد از مستند و انیمیشن تا ضمن بیان خاطرات افرادی که این رویداد را تجربه کرده‌اند، بتوان توصیفات آن‌ها از عالم غیردنیوی را نیز در قالب انیمیشن به تصویر کشید.

این کارگردان مستند در پایان گفت: این مستند همچنان در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد و تاکنون با برخی از سوژه ها به توافق رسید‌ ایم. احتمال می دهیم پس از اتمام مرحله تحقیق به مدت دو ماه تصویربرداری مستند به طول انجامد و البته با توجه به زمان گیر بودن بخش انیمیشن پیش بینی می شود که این مستند، اوایل پاییز آماده پخش از شبکه مستند شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    اگر امکان داشت اطلاع رسانی کنید از تمام شبکه.ها اعلام فرمایید چه ساعتی و در کدام شبکه پخش میشود بنده تعدادی از این مستندها را دارم و پیگیرم
  • ح ت ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا کنه آیات و روایات رو هم بیارند تا معلوم بشه چقدر دقیق منابع ما وقایع مرگ رو 1400 سال پیش بیان فرموده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس