کد خبر 414045
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰

یک مبلّغ مصری با استناد به حدیثی چنین نتیجه‌گیری کرد که شانه کردن و مرتب کردن مو برای مردان بیش از دو بار در روز حرام است!

به گزارش مشرق، سرخط برخی از مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته به شرح زیر است:

شانه کردن مو بیش از دو بار حرام است!

جهان: یک مبلّغ مصری با استناد به حدیثی چنین نتیجه‌گیری کرد که شانه کردن و مرتب کردن مو برای مردان بیش از دو بار در روز حرام است!

یک رئیس‌جمهور ناپدید شد!

واحد مرکزی خبر: «آسیاس آفورقی» که از سال 1987 قدرت را در اریتره در دست دارد، در 23 سال گذشته چهار بار ناپدید شده که مدت هر کدام از آنها بر خلاف این مرتبه، بین دو تا سه هفته طول کشیده است.

 

هیچ انسان عاقلی...

خبرآنلاین: محمدرضا خباز، معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: قطعا کسانی که سرشان در حساب و کتاب است می دانند که با آن درآمدهای فوق العاده و بی‌سابقه کشور در دولت سابق، عملکرد احمدی نژاد بسیار بد بوده است. بدون تردید اگر واقعیت را برای مردم بیان کنند هیچ انسان عاقلی فردی را با چنین عملکردی دوباره انتخاب نمی کند.

 

یکپارچگی عراق، اختیاری است!

عصر ایران: مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در سخنانی در مرکز شورای آتلانتیک در واشنگتن گفت؛ یکپارچگی عراق، اختیاری است نه اجباری.

 

اعتراف سخت فرمانده سابق ارتش یمن

عصر ایران: «محمد علی المقدشی» رئیس جدید ستاد مشترک ارتش در دولت در تبعید یمن اعتراف کرد 80 درصد ارتش یمن به مخالفان رئیس جمهور فراری «عبدربه منصور هادی» شامل حوثی ها و حامیان علی عبدا... صالح پیوسته اند.

 

سوءاستفاده ضدانقلاب  ازماجرای مرگ یکدختر

فارس: مرگ مشکوک یک دختر جوان مهماندار در هتلی در مهاباد به دستمایه‌ای برای سوءاستفاده رسانه‌ها و جریانهای ضدانقلاب تبدیل شد.

این دختر هفته گذشته در حادثه ای مشکوک خود را از طبقه چهارم هتلی در شهرستان مهاباد به پایین پرت کرد و در دم جان باخت. گفته می شود انگیزه این دختر جلوگیری از تعرض شخصی بوده که رسانه های خارجی ادعا کرده اند یک مأمور امنیتی بوده است.

 

سقوط آزاد محبوبیت اولاند

شفاف: بیش از 80 درصد مردم فرانسه عملکرد «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور این کشور را منفی می دانند.

 

بالگرد سعودی سرنگون شد

فرارو: شبکه المسیره یمن اعلام کرد نیروهای جنبش انصارا... موفق شدند یک فروند بالگرد متجاوز سعودی را در منطقه الخوبه، سرنگون کنند.

 

قرص بدنسازی جان 60 نفر را گرفت

ایرنا: در حالی که شبکه های ماهواره ای مردم بسیاری از کشورها از جمله ایرانیان را به استفاده از داروهای مضر برای کاهش وزن و یا بدنسازی تشویق می کنند، بتازگی پلیس بین الملل(اینترپل) نسبت به استفاده از یک دارو که جان 60 نفر را در جهان گرفته است، هشدار داد.

 

«جبهه النصره» همسایه خوب اسراییل!

خبرگزاری دانشجو: «الکس فیشمان» یکی از بزرگترین استراتژیستهای صهیونیست در حالی از «همکاری اطلاعاتی و همسایه خوب بودن جبهه تروریستی النصره با اسراییل» پرده برمی دارد که حزب ا... را بزرگترین خطر امنیتی برای  اسراییل می داند.

 

ببر سفید آلمانی در ایران

خبرگزاری برنا: یک قلاده ماده ببر سفید آلمانی دیروز وارد تهران شد و قرار است پس از ترخیص به باغ وحش ارم منتقل شده و در معرض تماشای مردم قرار گیرد.

 

عربستان و 5 اعدامی آویزان از بالگرد

خبرگزاری صدا و سیما: دولت سعودی جسد 5 کارگر خارجی را که به جرم کشتن یک نفر، سر از تنشان جدا شده را در شهر جده از بالگرد آویزان کرد تا مایه عبرتی برای دیگر شهروندان شود. این در حالی است که افزایش هولناک اعدامها در عربستان سعودی هشدار فعالان حقوق بشر را برانگیخته است.

 

استعفای 250خلبان مصری

تابناک: رئیس اتحادیه خلبانان مصر از استعفای جمعی بیش از 250 خلبان شرکت هواپیمایی این کشور در اعتراض به شرایط جدید مالی خبر داد.

 

اتفاق خاصی نمی‌افتد

خبرگزاری دانشجو: سید محمدباقر عبادی، نماینده بیرجند در مجلس مدعی شد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار آنچنانی در کشور انجام نمی‌دهد و اگر این وزارتخانه را تعطیل هم کنند اتفاق خاصی در کشور نخواهد افتاد.

 

راهکار عجیب پرداخت حقوق

فارس: وزیر بهداشت گفت: دولت گذشته به دلیل نداشتن بودجه برای پرداخت حقوق پزشکان به آنان اجازه تاسیس مطب و خرید دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی داده بود تا پزشکان جوان بتوانند فعالیت شخصی کنند.

 

ادامه مستندسازی  در باره مذاکرات هسته‌ای

دولت بهار: از تیزر مستند «از سعدآباد تا لوزان» رونمایی شده است. ادعا شده این مستند به بررسی سیاست دولتهای اصلاحات، مهرورزی و اعتدال پرداخته است.

 

رونمایی از لباس مصوب

فارس: صبح پنج شنبه در دومین روز یازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن از لباس مصوب قاریان رونمایی شد. این لباس قرار است با نظرخواهی از اساتید، قاریان و صاحب‌نظران و نهایی شدن طرح به عنوان لباس رسمی قاریان قرآن جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد.

 

طرح ضربتی تولید بنزین ایران

مهر: محمود رشیدی مدیر عامل شرکت هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی با اعلام تصویب طرح ضربتی افزایش ۱۲ میلیون لیتری تولید بنزین ایران در سال ۹۴، از افتتاح و راه اندازی فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا بهمن سال جاری خبر داد.

قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس