کد خبر 413865
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در مورد طبقاتی شدن قبور هنرمندان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، احمد مسجدجامعی در مورد طبقاتی‌شدن قبور هنرمندان با بیان اینکه این طرح تنها در شرایط اضطرار قابل قبول است، گفت: اگر بشود راه دیگری را پیدا کرد، بهتر است.

وی با بیان اینکه چند سال قبل نیز وزارت ارشاد اجازه دفن برخی هنرمندان و نویسندگان را به صورت سلیقه‌ای در قطعه هنرمندان نداد، گفت: برهمین اساس قطعه‌ای تحت عنوان «نام آوران» طراحی کردیم که بسیاری از نویسندگان و صاحبان اثر آنجا دفن شدند.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه معمولا افرادی در قطعه نام آوران دفن شدند که صاحب اثار بوده اما با ضوابط وقت وزرات ارشاد همخوانی نداشتند، ادامه داد: حالا با گذشت زمان، این قطعه نیز جایگاهی دارد و بسیاری از خانواده‌های این نام آوران نیز در این قطعه دفن هستند و این مسئله نشان می‌دهد که می‌توانیم امکان جدیدی را فراهم کرده تا قطعه هنرمندان افزایش یابد ولو اینکه به لحاظ موقعیت مکانی نیز قطعه جدید با قطعه قبلی فاصله داشته باشد.

مسجدجامعی با بیان اینکه تنها در شرایط اضطرار می‌توان به مسئله طبقاتی شدن قبور بپردازیم، گفت: می‌توان در فاز2 بهشت زهرا قطعه‌ای بزرگتر برای هنرمندان در نظر گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    0 0
    والله به خدا مردم عادی هم شان خودشان را دارند و قبرهای دو وسه طبقه مناسبشان نیست!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس