کد خبر 413658
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

شلیک چهار خمپاره به شهر «نجران» واقع در مرزهای عربستان سعودی و سیطره کامل نیروهای انقلابی بر منطقه «المعلا» واقع در استان عدن از مهم‌ترین تحولات امنیتی یمن به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، چهار خمپاره شلیک شده از یمن ساعاتی پیش به شهر «نجران» واقع در مرزهای عربستان سعودی اصابت کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های انقلابی یمن پس از درگیری های شدید با تروریست های القاعده در «المعلا» عدن، این منطقه را از لوث تروریست ها پاکسازی و تحت کنترل کامل خود درآوردند.

منابع یمنی اعلام کردند که کمیته های انقلابی کنترل کامل پایگاه نظامی تیپ هفتم ارتش آل سعود در شهر «نجران» را در دست گرفته و تمامی تسلیحات موجود در آن را مصادره کردند.

المنار گزارش داد: پس از سیطره قبایل یمنی بر بسیاری از پایگاه های نظامی آل سعود در مرزهای عربستان، این مناطق تقریبا خالی از سکنه شده اند. هم اکنون تعدادی از نظامیان سعودی در این مرزها نیز تحت اسارت ارتش و کمیته های انقلابی یمن هستند.

در همین حال منطقه «المصنعه» واقع در استان «شبوه» یمن پس از پاکسازی از تروریست های القاعده تحت کنترل کامل ارتش و کمیته های انقلابی درآمد.

این تحولات در حالی است که منابع خبری از حملات بی سابقه ارتش آل سعود به مرزهای یمن پس از سیطره قبایل یمنی بر پایگاه های سعودی و اسارت هشت نظامی خبر می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس