یک شرکت متخلف که سال گذشته کتاب های ساختگی و فاقد هویت در نمایشگاه بیست و هفتم عرضه کرده بود و از حضور در نمایشگاه کتاب محروم بود، امسال اما در مصلای امام خمینی حضور داشته و کتاب عرضه می کند.

به گزارش مشرق، هفته گذشته خبری مبنی بر حضور یک شرکت انتشاراتی در این رسانه منتشر شد که بر اساس آن اعلام شده بود «شرکت گیتی پویان آذر» هم که سال گذشته در نمایشگاه مرتکب خلاف شده و کتاب های جعلی می فروخت، امسال برای حضور در نمایشگاه کتاب از وی ثبت نام به عمل آمده است. ظاهرا امسال نیز این شرکت بدون اعتنا به رای هیات رسیدگی به تخلفات ناشران باز هم در نمایشگاه حضور دارد.

امروز همایون امیرزاده رئیس هیات رسیدگی به تخلفات ناشران با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه کتاب تهران اما اعلام کرد: تمامی آرای صادره سال گذشته همچنان پابرجاست و متخلفان اجازه حضور در نمایشگاه را ندارند.

 

اما این گزارش به همراه عکس نشان می دهد شرکت گیتی پویان در نمایشگاه بیست و هشتم فعالیت دارد و در بخش بین الملل اقدام به عرضه کتاب کرده است. این شرکت به دلیل عرضه آثار ساختگی و فاقد هویت برای همیشه از حضور در نمایشگاه ها منع شده بود، نکته اینکه پیش تر آزمایشگاه پایش دانشگاه تهران کتبا این موضوع را به وزارت ارشاد منعکس کرده بود.

این گزارش اضافه می کند، غرفه این شرکت متخلف در نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران هم در سالن 6B شماره 60 واقع شده است.

طی پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شد هرچند حراست نمایشگاه در روزهای تحویل غرفه به ناشران از ورود کتاب های این شرکت به داخل سالن ممانعت بعمل آورده بود، اما مسئولان این شرکت مموفق به ورود آثارشان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس