کد خبر 413596
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

انتشارات سایان ناشر برگزیده سال 93 با دایره المعارف های اربابان سینما، ورزش، پرواز، تاریخ جنگ و جنگ افزار و آفرینش در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

به گزارش مشرق، انتشارات سایان که در افتتاحیه نمایشگاه بیست و هشتم کتاب به عنوان ناشر برگزیده سال 93 برگزیده شد، با 5 عنوان دائره المعارف چاپ 94 در این نمایشگاه شرکت کرده است.

این ناشر که با دائره المعارف های تاریخ یهودیت، تاریخ صهیونیست و دائره المعارف مصور امام خمینی(ره) پیش از این فعالیت کرده بود، در این دوره از نمایشگاه کتاب با دائره المعارف مصور ورزش شرکت کرده است. دائره المعارف مصور ورزش به معرفی 200 رشته ورزشی المپیک به همراه قوانین، تاکتیک ها، تکنیک ها و تاریخچه آن ورزش پرداخته است.

 

دایره المعارف مصور اربابان سینما عنوان یکی دیگر از دایره المعارف های این ناشر برگزیده است. این دایره المعارف که در حقیقت جلد دوم دایره المعارف امپراطوری هالیوود است، به تأثیر قدرت و پول در عالم سینما اشاره کرده است.

 

دایره المعارف مصور پرواز به تاریخچه پرواز از قبل از 1920 تا عصر کنونی پرداخته است. در این دایره  المعارف شخصیت های موثر در تاریخ پرواز و اثرگذار در پیشرفت های پروازی و همچنین سلطه کشورهای قدرتمند بر پرواز مورد اشاره قرار گرفته است.

یکی دیگر از دایره المعارف های نشر سایان، دایره المعارف مصور تاریخ جنگ و جنگ افزار است که در آن از نخستین سلاح های بشر تا جنگ افزارهای پیشرفته مورد اشاره قرار گرفته است. جنگ افزارهایی از قبل از قرن پنجم پیش از میلاد تا عصر اتم و همچنین تاریخچه ای از جنگ های بزرگ جهان از مواردی است که در این کتاب به آنها اشاره شده است. پنجمین دایره المعارف انتشارات سایان تحت عنوان دایره المعارف مصور آفرینش به انواع گیاهان، کانی ها و سنگها در 620 صفحه پرداخته است.

همچنین کلیه دایره المعارف های نشر سایان به صورت چهاررنگ و با کاغذ گلاسه منتشر شده که علاقمندان به آنها می توانند با 10 درصد تخفیف آن را از غرفه نشر سایان در شبستان مصلا واقع در راهروی 21 غرفه 22 تهیه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس