کد خبر 413286
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

غرفه‌های اطلاع‌رسانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه کتاب تهران فعلا خدماتی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب ارائه نمی‌دهند.

به گزارش مشرق،‌ در نخستین روز برپایی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‌، هنوز نقص‌های زیادی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها که برای بازدیدکنندگان مهم است‌، بخش اطلاع‌رسانی نمایشگاه است.

در ایام برپایی نمایشگاه کتاب معمولا در بخش‌های مختلف غرفه‌هایی احداث می‌شود که در آن‌ها متصدیانی هستند که اطلاعات مربوط به کتاب‌ها و ناشران بخش‌های مختلف نمایشگاه را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. اما با گذشت چند ساعت از آغاز به کار نمایشگاه هیچ‌کدام از این غرفه‌های مربوطه خدماتی به جز پخش نقشه نمایشگاه ارائه نمی‌دهند. متصدیان این غرفه‌ها می‌گویند هنوز به آن‌ها لپ‌تاپ و اینترنت داده نشده است تا بتوانند به بازدیدکنندگان خدمات ارائه دهند. آن‌ها می‌گویند این وضعیت ممکن است تا روز پنج‌شنبه (17 اردیبهشت) ادامه پیدا کند.

این در حالی است که بسیاری از غرفه‌های مربوط به بخش ناشران داخلی و همچنین غرفه‌های جانمایی‌شده در نیم‌طبقه شبستان نام‌گذاری نشده‌اند.

با توجه به این‌که نمایشگاه کتاب همیشه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد احتمالا مسوولان برگزاری نمایشگاه تمهیداتی اندیشیده‌اند تا مشکلات نمایشگاه در روز اول برگزاری هرچه سریع‌تر برطرف شود.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار است از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای بازدیدکننده‌ها باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس