کد خبر 413211
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

کاپیتان سابق تیم ملی جودو گفت: دوستان تمایل نداشتند در جودو فعالیت کنم و به همین دلیل تمرین در تیم ملی جوجیتسو را آغاز کردم.

به گزارش مشرق، محمدرضا رودکی در مورد فعالیت خود در تیم ملی جوجیتسو، اظهار داشت: قبل از آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون آمادگی‌ام را برای حضور در تیم ملی جودو اعلام کردم، اما دوستان خیلی تمایل نداشتند که من برای تیم ملی کشورم مبارزه کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم عمر قهرمانی‌ام را بر باد ندهم و در رشته دیگر فعالیت کنم.

وی در ادامه افزود: تقریباً یک ماه است تمریناتم را به صورت جدی آغاز کرده‌ام و 20 روز دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد شرکت می‌کنم. به هر حال حضورم در این مسابقات ضرری ندارد و امیدوارم که بتوانم در این رشته نیز موفق باشم.

رودکی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خیلی از جودوکارانی که در این رشته موقعیتی برای عرض اندام برای آنها فراهم نمی‌شود در رشته‌هایی که به جودو شباهت دارند فعالیت می‌کنند. در طول این مدت احساس کردم که من را نمی‌خواهند و به هر صورت این موضوع را اعلام می‌کنند. دو سال است که می‌خواهم فعالیتم در جودو را دوباره آغاز کنم اما دوستان اجازه نمی‌هند.

کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان فدراسیون جودو می‌توانند اجازه ندهند که شما در تیم ملی جوجیتسو فعالیت کنید، گفت:‌ من نیازی به اجازه فدراسیون جودو ندارم چرا که از لحاظ قانونی و شرعی آنها نمی‌توانند عمر ورزش قهرمانی من را بگیرند پس به راحتی می‌توانم در رشته جوجیتسو فعالیت کنم.

رودکی در پایان خاطرنشان کرد:‌ وقتی دوستان دنبال تسویه‌ حساب شخصی هستند من چرا و چقدر باید منتظر می‌ماندم تا آنها اجازه فعالیت در تیم ملی جودو را به من بدهند. کمر همت برای نابودی جودو بسته ند تا دیگر کسی بعد از آنها نتواند این رشته را سرپا کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس