کد خبر 381833
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

نایب رییس فدراسیون جودو گفت: اختیار تام به سرمربی تیم ملی داده‌ایم و او می‌تواند هر جودوکاری را که صلاح می‌داند به اردوی تیم ملی دعوت کند.

به گزارش مشرق، آرش میراسماعیلی درباره وضعیت اردوی تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی در حال پیگیری است و برخی از جودوکاران به دلیل امتحانات و با دلیل موجه غایب این تمرین‌ها بودند و یک سری از جودوکاران نیز غیبت غیر موجه داشتند. مطمئنا حضور غیاب افراد در پایان اردو انجام خواهد شد و در نهایت در این باره جلسه‌ای تشکیل شده و نسبت به دعوت نفرات در مرحله بعدی اقدام خواهیم کرد و در خصوص برخی از افراد که غیبت غیر موجه داشتند تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نایب رییس فدراسیون جودو افزود: این مرحله از اردوی تیم ملی هفتم بهمن ماه به پایان می‌رسد و جودوکاران دو روز فرصت خواهند داشت تا با ریکاوری مناسب در تاریخ 9 و 10 بهمن در مسابقه‌های لیگ شرکت کنند. ما برنامه‌های اردوی تیم ملی را طی جلساتی با مسئولان سازمان لیگ هماهنگ کرده‌ایم تا تداخلی در این باره وجود نداشته باشد. مرحله بعدی اردوی تیم ملی نیز از تاریخ 14 بهمن ماه به مدت دو هفته آغاز خواهد شد. احتمالا در مرحله بعد با هماهنگی کادر فنی مسابقه‌های انتخابی نیز خواهیم داشت تا ترکیب اولیه تیم ملی جودو دست کادر فنی بیاید.

میراسماعیلی درباره درخواست رودکی مبنی بر اینکه رییس فدراسیون باید با حضور او در اردوی تیم ملی موافقت کند تا او نسبت به این کار اقدام کند گفت: ما به سرمربی تیم ملی اختیار تام داده‌ایم تا هر کاری که صلاح دانست انجام دهد چرا که او باید جوابگوی نتایج باشد. تاکید می‌کنم تصمیم زارعیان در دعوت از نفرات و مجموعه اقدامات دیگر تصمیم مجموعه مدیریتی فدراسیون است.ما همواره از تصمیم زارعیان حمایت کرده و در ادامه نیز این کار را انجام خواهیم داد. موفقیت کادر فنی تیم ملی،موفقیت فدراسیون است چرا که تیم ملی بزرگسالان ویترین هر فدراسیونی است.

وی با بیان اینکه یک سری مربیان تحت عنوان مربیان ادواری در تیم ملی به کار گرفته می‌شوند گفت: جدای از مربیان ثابت، از برخی مربیان نیز به صورت ادواری استفاده خواهیم کرد تا پس از ارزیابی مسائل فنی آن‌ها، شورای فنی درخصوص استفاده از پتانسیل این افراد تصمیم‌گیری کند.

میراسماعیلی تصریح کرد: اردوهای تیم ملی بزرگسالان تا اواخر اسفند ادامه خواهد داشت تا بتوانیم با آمادگی مناسب در مسابقه‌های گرجستان و ترکیه حضور پیدا کنیم چرا که این رقابت‌ها جزو رنکینگ محسوب می‌شود و برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو درباره برنامه‌های تیم ملی جودوی نوجوانان نیز گفت: مسابقه‌های جهانی نوجوانان در مردادماه سال آینده در بوسنی برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای برای ما دارد. قصد داریم رقابت‌های آزاد نوجوانان را با رنج سنی جدید برگزار کنیم و پس از مشخص شدن نفرات برتر اولین اردو از تاریخ 29 بهمن به مدت 5 روز برگزار می‌شود و تا پایان سال نیز یک مرحله دیگر اردوی نوجوانان را برگزار خواهیم کرد. مشکل عمده درباره نوجوانان این است که رقابت‌های قهرمانی آسیای در آذرماه و پس از مسابقه‌های جهانی برگزار می‌شود.

وی درباره تیم ملی جوانان نیز تصریح کرد: میران برنامه‌های خود را به ما ارائه داده و 70 تا 80 درصد این برنامه‌ها در شورای فنی فدراسیون به تصویب رسیده است و ان‌شاءالله تجدید نظرهایی که قرار است میران در برخی برنامه‌های خود انجام دهد، این موضوع به طور صددرصد به تصویب شورای فنی خواهد رسید و ان‌شاءالله تیم ملی جوانان اردوهای خود را برای حضور موفق در مسابقه‌های جهانی که قرار است آبان‌ماه سال آینده در امارات برگزار شود آغاز می‌کند.

میراسماعیلی درباره برنامه فدراسیون در رده نونهالان نیز خاطرنشان کرد:‌ ما مسابقه‌های نونهالان را در 6 منطقه برگزار خواهیم کرد و در هر منطقه نیز یک مربی و دو دستیار ملی منطقه‌ای را منصوب می‌کنیم و اردوهای مقطعی نونهالان در مناطق زیر نظر سازمان تیم‌های ملی برگزار خواهد شد. ما همچنین برای مربیان منطقه‌ای نیز آموزش‌های تئوری و عملی را داریم و قصد داریم از آنها به طور کامل حمایت کنیم تا در استان‌ها مربیان با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهند. موضع فدراسیون در بحث نونهالان واقعا جدی است کما اینکه امسال لیگ آینده‌سازان بسیار خوب برگزار شد. ان‌شاءالله با توجه ویژه به رده‌های پایه بتوانیم بروز استعدادهای درخشانی را در جودوی ایران شاهد باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    آقای میر اسماعیلی تو رو هر کسی که دوست داری از جودو بیا بیرو و کار رو به کاردان بسپار ... بازیهای آسیایی بس نیست که ورزش جودو در اون مسابقات هیچ مدالی نیاورد؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس