منابع آمریکایی اعلام کردند که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا هفته آینده تمام تلاش خود را به کار گیرد تا به همپیمانان عربی خود در منطقه خلیج فارس کمک کند تا یک سامانه دفاع موشکی در منطقه ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، منابع آمریکایی اعلام کردند که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا هفته آینده تمام تلاش خود را به کار گیرد تا به همپیمانان عربی خود در منطقه خلیج فارس کمک کند تا یک سامانه دفاع موشکی در منطقه ایجاد کنند.

آمریکا مدعی است که این دفاع موشکی را در مقابل تهدیدات موشکی ایران است قرار است به وجود آورد تا در حالیکه مذاکرات هسته‌ای پیش می‌رود، نگرانی‌های کشورهای عربی خلیج‌فارس را کاهش دهد.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع آمریکایی اعلام کردند که پیشنهاد اوباما برای ایجاد یک سامانه دفاع موشکی در منطقه همراه با افزایش تعهدات امنیتی آمریکا به کشورهای عربی، فروش تسلیحات و رزمایش‌های نظامی مشترک می‌باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اتفاقا خوبه.چون ما که به کشوری تجاوز نمیکنیم تا تهدیدی برای آن کشور باشیم.بزرگترین تهدید اعراب رژیم صهیونیستی است.درسته حکام الان اعراب به اصطلاح میانه رو هستند و به دنبال رابطه با اسرائیل هستند ولی ملتهای عربی یه روز بیدار شده و علیه رژیم های دست نشانده و اسرائیل بر می خیزند.اون روز اینا به درد مردم عربی در مواجهه با صهیونیستها میخوره.
  • فرشته ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    امریکا هیچگاه دنبال حفظ ارامش منطقه یا دفاع از کشورهای عربی نیست این هم یک نقشه برای به پیشبرد به اهداف خود است امام به د رستی فرمود امریکا شیطان بزر گ است
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    امریکایی ها می توانند کدهای راداری این سامانه ها را به اسرائیل بدهند و اسرائیلی ها به راحتی این سامانه ها را از کار بیاندازند! تسلیحاتی که غرب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارش می فروشد هیچ ضرری برای صهیونیستها ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس