کد خبر 411685
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از برتری پر گل بارسلونا برابر کورودوبا، بر عملکرد درخشان رقیب خود در لالیگا اذعان کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا با این پیروزی 8 بر صفر یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد.

پس از این مسابقه رئال مادرید نیز موفق شد برابر تیم سه ویا با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسد و امیدهایش برای قهرمانی زنده نگاه دارد. هر سه گل رئال را در این بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

در حال حاضر بارسلونا با 87 و 2 امتیاز اختلاف نسبت رئال مادرید، صدرنشین لالیگا است.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در این باره گفت: بارسلونا تیم درخشانی است. مهاجمان این تیم خیلی کارآمد هستند و همگی خیلی خوب بازی می کنند. جای تعجب ندارد که گل های زیادی به ثمر برسانند.

وی در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل سه ویا نیز اظهار داشت: پیروزی آسان نبود و از نتیجه خشنود هستیم. این پیروزی مهمی بود. به این معنی که هنوز هم احتمال قهرمانی در لالیگا وجود دارد و این به ما برای دیدار سه شنبه شب برابر یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفس داد. اکنون زمان بررسی شکست های گذشته نیست. در آخر فصل آنها را تحلیل خواهیم کرد.

آنچلوتی ادامه داد: ما امتیازاتی از دست دادیم. به ویژه وقتی بدون کریم بنزما، لوکا مودریچ، جیمز رودریگز و سرخیو راموس بازی کردیم.

رئال مادرید در ماه جاری علاوه بر دو مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس، در لالیگا نیز باید به مصاف تیم های والنسیا، اسپانیول و ختافه برود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس