کد خبر 411474
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

منابع مطلع خبر دادند عربستان به شبه‌نظامیان اخوان‌المسلمین در یمن که با القاعده همکاری می‌کنند، دستور داده است به هرج و مرج و جنگ خیابانی در استان‌های صنعا، مارب، البیضا و تعز شدت بخشند.

به گزارش مشرق، منابع مطلع در صنعا خبر دادند: عربستان به حزب الاصلاح شاخه جماعت اخوان المسلمین در یمن که با تروریست‌ها و شبه نظامیان هوادار رئیس جمهور فراری یمن همکاری می‌کند دستور داده است که سطح آمادگی شبه نظامیان خود را برای ایجاد هرج و مرج، آشوب‌گرایی و جنگ خیابانی در صنعا و استان‌های البیضاء، مأرب و تعز بالا ببرد.

این منابع گفتند: عربستان همچنین افزایش هماهنگی حزب اصلاح با رژیم آل سعود را خواستار شده و تاکید کرد که هر گونه تحرکات الحوثیها ،جنبش انصار الله، کمیته‌های مردمی و حزب کنگره مردمی که ریاست آن را علی عبدالله صالح برعهده دارد در مقرهای امنیتی استان‌های یمن کاملا تحت نظر گرفته شود.

منابع مذکور تاکید کرد: درخواست عربستان از حزب الاصلاح با هدف جلوگیری از تحرکات نظامی انصار الله و نیروهای علی عبدالله صالح و سیطره عناصر القاعده و شبه نظامیان حزب الاصلاح بر مناطق گسترده‌ای از استان های یمن تحت عنوان مقاومت مردمی برای باز پس‌گیری مشروعیت حکومت منصور هادی مطرح شده است.

در همین حال «ضیف الله الشامی»، یکی از رهبران انصار الله در واکنش به تداوم بمباران‌های جنگنده‌های سعودی علیه ملت یمن گفت: اولین گام بشردوستانه شورای امنیت دعوت به تشدید حملات و بمباران مناطق مسکونی صنعا بوده است.

وی افزود: این گونه که به نظر می‌رسد از جمله منشورهای سازمان ملل این است که کشتار انسان‌ها مهم‌تر از نجات جان آنهاست.

این رهبر انصار الله شایعات درباره تصمیم عربستان برای عدم حمله به مناطق مسکونی یمن گفت:این شایعات دشمن و مزدوران آن در داخل یمن است تا با اطمینان خاطر دادن به مردم اهداف شوم متجاوزان محقق شود در حالی که عربستان می‌خواهد جامعه بزرگی از مردم یمن از این تجاوز آسیب بینند تا بالاخره سر تسلیم فرود آورند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    0 0
    خاک برسر رئیس جمهور مستعفی که کشورش و مردمش را به خاطر قدرت به خاک و خون میکشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس