کد خبر 411399
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

مردم صنعا روز جمعه در پاسخ به دعوت کمیته های انقلابی یمن در راهپیمایی میلیونی با شکوه علیه محاصره ظالمانه و تجاوز ددمنشانه سعودی آمریکایی علیه این کشور شرکت کردند.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی نبأ، این تظاهرات بنا به دعوت کمیته های انقلابی یمن شکل گرفت و از میدان التغییر پایتخت آغاز شد و با پشت سر گذاشتن خیابانهای صنعا ادامه یافت.

تظاهرکنندگان با صدور بیانیه ای تاکید کردند: سردمداران رژیم سعودی تصور می کنند که با محاصره جائرانه خود می توانند ما را به زانو درآورند اما صبر و ایستادگی و رادمردی ما بسیار فراتر از این حرفها است. جنایت این رژیم علیه ملت یمن بدون مجازات باقی نخواهد ماند و سکوت ما در برابر تجاوزگری دشمن و محاصره ظالمانه زیاد طول نخواهد کشید.

شرکت کنندگان در این راهیپمایی از جریانهای سیاسی خواستند تا گفت و گوی آشتی ملی را از همان نقطه ای که با نظارت سازمان ملل به پایان رسید، از سرگیرند.

آنان خاطرنشان کردند: یمن و یمنی ها حق مقابله به مثل در برابر تجاوزگری رژیم سعودی و رویارویی با آن با استفاده از هر وسیله ممکن را برای خود محفوظ می دانند.

در همین راستا کارکنان سازمان هواپیمایی یمن در اعتراض به هدف قرار گرفتن فرودگاه بین المللی صنعا از سوی جنگنده های متجاوز آمریکایی - سعودی و محکومیت تحریم هوایی تحمیل شده علیه کشورشان گردهم جمع شدند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس