کد خبر 411326
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: گل اولی که دریافت کردیم به تیم ما شوک وارد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک صبای قم مقابل استقلال اظهار داشت: هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند. گل اولی که کرار به ثمر رساند به تیم ما وارد شوک کرد و در گل دوم هم در شوک قرار داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از گل دومی که استقلال به ثمر رساند ما تازه از شوک خارج شدیم و توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم اما استقلال موقعیت‌های نسبتا بهتری داشت و توانست به پیروزی برسد که به آنها تبریک می‌گویم. ما در دقایق پایانی فرصت این را داشتیم که بازی را به تساوی بکشیم و با یک امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی صبا درباره اینکه چرا در این بازی از مهرداد طهماسبی در چارچوب دروازه استفاده نکرد گفت: عملکرد دروازه‌بان در این بازی خوب بود و از او راضی هستیم. ما در پایان فصل قرار داریم و نیاز بود که میلاد فراهانی نیز در این چند مسابقه بازی کند. با فراهانی قرارداد 2 ساله داریم و باید در این دیدارهای آخر فصل کسب تجربه کند تا تیم صبا از او بهره‌مند شود. مهرداد هم دروازه‌بان خوبی است ما 3 دروازه‌بان خوب داریم که در تمرینات شرایطی خوبی دارند و با توجه به هر بازی که پیش روی ماست دروازه‌بانمان را انتخاب می‌کنیم. رفاقت خوبی هم میان هر 3 آنها وجود دارد.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا باز هم وزش باد در شکست تیمش تأثیر داشته است، خاطرنشان کرد: اگر بگوییم وزش باد تأثیر داشته می‌گویند مربیان ایرانی باد را سوژه خود کرده‌اند و باخت‌شان را توجیه می‌کنند اما اگر شوت کرار را ببینید متوجه می‌شوید که توپ چگونه وارد دروازه شد. همه بازیکنان می‌گفتند توپ اوت می‌شود اما به یکباره وارد دروازه شد. کرار هم ضربه خوبی زد اما باد تأثیر داشت و در هر 3 بازی گذشته ما این موضوع به ضرر ما شده است.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش یادآور شد: غیبت جلال‌الدین علی‌محمدی هم بسیار تأثیرگذار بود و نبود او به دلیل 3 اخطاره شدن را احساس کردیم. در این بازی هم محسن کرمی بازیکن جوان قمی‌مان عملکرد خوبی داشت و رو‌زبه‌روز بهتر می‌شود. سایر بازیکنان جوان صبا هم خوب بوده‌اند و هر بازیکنی که در تمرینات خوب باشد از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکن گرجستانی‌اش استفاده نمی‌کند، گفت: ما مهره‌های زیادی در خط حمله داریم و ایوب کلانتری هم به جمع فورواردهای ما اضافه شده است. 6،7 مهاجم در لیست‌مان هستند که برای انتخاب لیست 18 نفره هم دچار تردید هستیم اما باید بگویم این مهاجم گرجستانی انتظارات را برآورده نکرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس