کد خبر 410758
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

سرمربی بایرن‌مونیخ پس از پیروزی در دیدار برابر دورتموند در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، در سخنانی از بازی خوب حریفش تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، در جریان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دی‌اف‌بی‌ پوکال یا همان جام حذفی فوتبال باشگاهی آلمان، شب گذشته دو تیم بایرن مونیخ و بروسیادورتموند در حضور 75 هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانزآرنا روبه‌روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار که در زمان قانونی خود به نتیجه یک به یک به پایان رسید. بازی در 90 دقیقه و وقت های اضافی با همان نتیجه یک بر یک تمام شد ‌تا سرنوشت این دیدار برای معرفی یکی از فینالیست‌ها  به ضربات پنالتی کشیده شود. دورتموند در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی فینال شد.

پپ گواردیولا در پایان این دیدار اظهار داشت: به دورتموند تبریک می‌گویم، اما من دوست دارم به تیم خودم هم تبریک بگویم. من از عملکرد تیمم در این بازی بسیار خوشحالم و رضایت کامل دارم. به نظرم بسیار خوب بازی کردیم.

وی ادامه داد: پس از این‌که دورتموندی‌ها بازی را به تساوی کشاندند، ما به مشکل برخوردیم، اما ما چند دقیقه بعد توانستیم حاکمیت و تسلط بی‌مثال خود‌مان را بر زمین و توپ، تجدید کنیم. در دیدار مقابل دورتموند برخلاف بازی قبلی که در لورکوزن داشتیم و پیروز شدیم، نتوانستیم در پایان با برتری میدان را ترک کنیم. شاید این نوعی از توازن و تساوی قدرت باشد که در دیدار با دورتموند رخ داد. در دیدار با لورکوزن ما چیره بودیم و یک به صفر بردیم اما در این رویارویی، آن‌قدر دورتموند خوب بازی کرد که به خودم نمی توانم که اجازه دهم بگویم ما برتر بودیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    سرمربی بایرن‌مونیخ پس از پیروزی در دیدار برابر دورتموند در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، در سخنانی از بازی خوب حریفش تقدیر کرد.الان این یعنی چه؟!پس از شکست نه پیروزی اصلاح کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس