کد خبر 410761
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

سرمربی تیم بروسیا دورتموند پس از باخت تیمش در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، در توصیف بازی اشاره کرد که همچون جهنم بود!

به گزارش مشرق، دیشب و از ساعت 23، در چارچوب مسابقات دی‌اف‌بی‌پوکال یا همان جام حذفی فوتبال آلمان، دو تیم بایرن‌مونیخ و بروسیا دورتموند در ورزشگاه آلیانس‌آرنا و در حضور 75 هزار نفر به مصاف هم رفتند که با نتیجه یک به یک در وقت قانونی به پایان رسید و کار به پنالی کشید که در ضربات پنالتی تیم میهمان یعنی دورتموند به برتری رسید و راهی فینال شد.

یورگن کلوپ در پایان مسابقه اظهار داشت: واقعا آلیانس آرنا جهنم بود! دو تیم، هر چه داشتند را رو کردند و همچنین بسیار هم خسته شدند. در نیمه نخست، بازیکنانم با اشتیاق بیشتری بازی می‌کردند. در فاصله بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که اگر تا آخرین نفس نجنگیم، در آلیانس آرنا به سادگی نتیجه را واگذار خواهیم کرد. در نیمه نخست، من واقعا تمایل به رسیدن به فینال برلین را درتیمم ندیدم. ما واقعا در نیمه اول به خوبی بازی نکردیم. در نیمه دوم اما به نظرم می‌آید که بایرنی‌ها خسته و فرسوده شدند.

سرمربی دورتموند تاکید کرد: البته این ناشی از آن نیست که ما خطرناک ظاهر شدیم. مقابل بایرن مونیخ آن هم در خانه آنها بازیکنانم کوشیدند و سخت دویدند. نمی‌دانم چرا بازیکنانم اما توپ‌ها را در پنالتی به هدر دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس