کد خبر 409776
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

صدرنشین لیگ ایتالیا در هفته سی و دوم برابر تورینو شکست خورد.

به گزارش مشرق، هفته سی و دوم سری A ایتالیا با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی یوونتوس و تورینو در داربی شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری تورینو به پایان رسید تا قهرمانی یوونتوس به تعویق بیفتد.

در این دیدار ابتدا آندره‌آ پیرلو در دقیقه 35 بیانکونری را پیش انداخت ولی در ادامه میزبان به خود آمد و موفق شد در دقیقه 45 با ضربه متئو دارمیان پدیده این فصل لیگ ایتالیا بازی را به تساوی بکشاند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم فابیو کوالیارلا مهاجم تیم ملی ایتالیا موفق شد گل دوم تورینو را به ثمر برساند تا داربی شهر تورین با شکست یوونتوس صدرنشین به پایان برسد و این تیم سومین باخت خودش را در این فصل لیگ ایتالیا تجربه کند. با این نتیجه قهرمانی یوونتوس به تعویق افتاد.

در دیگر دیدار لاتزیو تیم دوم جدول برابر کیه‌وو به تساوی یک بر یک رسید. میروسلاو کلوزه مهاجم باسابقه آلمانی در دقیقه 45 بیانکو چلستی را پیش انداخت ولی آلبرتو بلوچی در دقیقه 75 گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار برنده نداشته باشد و با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

همچنین پارمای قعرنشین که برای بقا می‌جنگد موفق شد در خانه با تک گل آنتونیو نوچرینو پالرمو را شکست دهد.

تابلوی نتایج:

آتالانتا 2 – امپولی 2

جنوا 3 – چزه‌نا یک

لاتزیو یک – کیه‌وو یک

پارما یک – پالرمو صفر

تورینو 2 – یوونتوس یک

هلاس ورونا 3 – ساسولو 2

هفته سی و دوم سری A ایتالیا امشب با برگزاری 2 دیدار به پایان می‌رسد که در آن ناپولی در خانه از سامپدوریا پذیرایی خواهد کرد و فیورنتینا نیز به دیدار کالیاری خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 73 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. لاتزیو با 59 امتیاز دوم است و رم با 58 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس