کد خبر 411045
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

بانوی‌پیر با پیروزی برابر فیورنتینا به فاصله یک امتیازی کسب چهارمین عنوان قهرمانی پی‌درپی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا رسید.

به گزارش مشرق، هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار دنبال شد که در مهمترین آنها یوونتوس در خانه به مصاف فیورنتینا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

در این بازی فرناندو یورنته در دقیقه 36 و کارلوس توس دو بار در دقایق 45 و 70 برای بانوی پیر گلزنی کردند. در سمت مقابل هم گونسالو رودریگس در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی و جوسیپ ایلیچیچ در دقیقه 90 گل‌های فیورنتینا را به ثمر رساندند ضمن اینکه گونسالو رودریگس در دقیقه 67 این بازی یک پنالتی فیورنتینا را به هدر داد.

یوونتوس با سه امتیاز این بازی 76 امتیازی شد تا با حفظ حاشیه امنیت 14 امتیازی خود در صدر جدول، تنها با کسب یک تساوی در بازی بعدی خود، چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A را قطعی کند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته رم رده سومی با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود ساسولو گذشت که در این بازی دومبیا در دقیقه 6، فلورنزی در دقیقه 27 و پیانیچ در دقیقه 74 برای جالوروسی گلزنی کردند.

نتایج سایر بازی‌های شب گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

میلان یک - جنوا 3
گل‌ها: فیلیپه مکسس (66) برای میلان و آندره‌آ برتالوچی (37)، امبایه نیانگ (49) و ایاگو فالکه (90 - نقطه پنالتی) برای جنوا
اخراج: ژرمی منز (72) از میلان

لاتزیو 4 - پارما صفر
گل‌ها: مارکو پارولو (10)، میروسلاو کلوزه (13)، آنتونیو کاندروا (16) و بالده دیائو کیتا (81)

چزنا 2 - آتالانتا 2
کیه‌وو ورونا یک - کالیاری صفر
پالرمو 2 - تورینو 2
سامپدوریا یک - هلاس‌ورونا یک

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A نیز امشب ناپولی میهمان امپولی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A یوونتوس 76 امتیازی، لاتزیوی 62 امتیازی و رم 61 امتیازی اول تا سوم هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس