کد خبر 408741
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ بار دیگر از سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تمجید کرد و او را جاه‌طلب‌ترین مربی جهان دانست.

به گزارش مشرق، عملکرد نه‌چندان قابل‌قبول منچسترسیتی در فصل جاری شایعه برکناری مانوئل پیگرینی از سمت سرمربیگری این تیم انگلیسی را قوت بخشیده و بحث‌هایی بر سر حضور یورگن کلوپ، سرمربی فعلی بورسیا دورتموند در این تیم که در پایان این فصل به حضور هفت ساله‌اش روی نیمکت این تیم آلمانی پایان خواهد داد، را مطرح کرده است.

از طرفی برخی دیگر بر این باورند که پپ گواردیولا، سرمربی کنونی باواریایی‌ها جانشین پیگرینی شیلیایی خواهد بود چرا که رابطه خیلی خوبی با تیکی بگیریستین، بازیکن و مدیر ورزشی سابق بارسلونا که هم اکنون مدیر ورزشی تیم فوتبال منچسترسیتی است، دارد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان در پاسخ به شایعات مطرح‌شده گفت: نگرانی از بابت شایعاتی که بر سر زبان‌هاست، ندارم. این ثابت می‌کند که گواردیولا مربی قابلی است ولی حتی تصورش را هم نمی‌توانم بکنم که گواردیولا بایرن‌مونیخ را به خاطر تیمی همچون منچسترسیتی ترک کند. مطمئن هستم که او حداقل تا تاریخ 30 ژوئن 2016 روی نیمکت بایرن‌ خواهد بود.

وی افزود: از اینکه پپ مربی تیم ما است احساس غرور می‌کنیم. او بهترین و جاه‌طلب‌ترین مربی جهان است. گواردیولا تمامی انتظارات ما را بر آورده کرده است. برنامه‌مان در بایرن‌مونیخ این است که پس از پایان فصل جاری در نیمه دوم سال 2015 بنشینیم و با پپ وارد مذاکره شویم. هدف ما تمدید قرارداد اوست. فکر می‌کنم شانس بالایی برای حفظ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن‌مونیخ پس از سال 2016 داریم.

بایرن‌مونیخ در فصل جاری قهرمانی‌اش را در بوندس‌لیگا تقریباً قطعی کرده و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان هم موفق شده خود را به مرحله نیمه‌نهایی برساند. به این ترتیب شاگردان پپ گواردیولا شانس بالایی برای تکرار سه‌گانه قهرمانی خود در فصل 13-2012 دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس