کد خبر 408684
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

آیت الله عیسی قاسم با صدور بیانیه‌ای خواهان آزادسازی دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین شد و تاکید کرد که مردم این کشور هرگز رهبر خود را فراموش نخواهند کرد.

آیت‌‌الله عیسی قاسم: مردم بحرین هرگز تسلیم نمی‌‌شوندبه گزارش مشرق، آیت الله عیسی قاسم، روحانی برجسته شیعه در بحرین با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: محاکمه شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق از اساس نادرست است و اکثریت مردم بحرین و نهادهای حقوقی به این مساله اذعان دارند.

وی در ادامه افزود: به تاخیر انداختن صدور حکم شیخ علی سلمان با انگیزه‌های سیاسی صورت گرفته است و تمدید مدت حبس وی باعث می‌شود تا مدت محکومیتش طولانی شود. این مساله در تضاد با منافع ملی کشور است و باعث می‌شود اوضاع وخیم‌تر شود. اگر این اقدام با هدف به زانو درآوردن شیخ علی سلمان صورت می‌گیرد باید بدانید که وی هرگز تسلیم نخواهد شد و مردم بحرین نیز با برگزاری راهپیمایی های پی در پی برای آزادسازی شیخ علی سلمان نشان دادند که هرگز رهبر خود را فراموش نخواهند کرد.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: عدالت و حقوق شهروندی و قانون با تشکیل چنین پرونده‌ای و چنین اتهاماتی علیه شیخ علی سلمان در تضاد است. چنین برخوردی با وی و رهبران برجسته بحرین و تمدید دوران بازداشت آنها باعث می‌شود تا خشونت‌ها علیه مردم ادامه پیدا کند و با اجرای هرگونه اصلاحات در کشور مخالفت شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مش قاسم ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    روحانی به این میگن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس