کد خبر 408622
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پیکار با همشهری‌ها را کلیدی خواند و از حضور در فینالی دیگر سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در آخرین سری از دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک بر صفر با گل چیچاریتو، اتلتیکومادرید را مغلوب کند و در مجموع یک بر صفر مجوز حضور در نیمه نهایی دریافت کند.

کارلو آنچلوتی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: می‌خواستم بازی را کنترل کنم. جلوی ضدحمله را بگیرم و روی ضربات ایستگاهی تمرکز کنم. تیم از نظر کنترل بازی، در مقاطعی خیلی خوب کار کرد. چیچاریتو بازی خوبی انجام داد. او فصل سختی داشت و شایسته زدن چنین گلی بود.

وی ادامه داد: هدفم از جلو بردن سرخیو راموس و استفاده از وی در خط میانی، این بود که روی ضربات ایستگاهی بهتر کار کنیم. راموس این توان را دارد که در خط میانی هم راحت بازی کند.خودش را برای تیم فدا کرد و در پست جدید خیلی خوب ظاهر شد.

مربی ایتالیایی افزود: در کل فصل جاری به نظرم این بازی،‌دیداری کلیدی بود. اتلتیکو همیشه تیمی قوی است اما ما مقابل این تیم قوی،‌عملکرد خوبی داشتیم. بازی رفت به ما اطمینان خاطر داده بود که می‌توانیم در بازی برگشت و ورزشگاه خانگی، نتیجه را به سود خود کنیم.

کارلتو افزود: حالا که به نیمه نهایی رسیدیم، رویای حضور در فینالی دیگر در سرداریم.برای تحقق چنین هدفی هر آنچه که در توان داشته باشیم، خرج خواهیم کرد.

وی ادامه داد: رئال مادرید با هر رقیبی که در نیمه نهایی مواجه شود، قابلیت مقابله خواهد دداشت. به هر سه تیم دیگر این مرحله احترام می‌گذاریم و می‌دانیم آنها نیز با شایستگی به این سطح رسیده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس