کد خبر 408449
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: حیف است تیم گسترش فولاد با این امکانات و مدیریت قوی به لیگ یک سقوط کند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در خصوص دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز که تیم پیشین او به حساب می‌آید، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و این هفته با تیمی بازی داریم که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند و برای کسب سه امتیاز  به بازی انتحاری رو خواهد آورد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم صبا چند هفته پیش ماندن خود در لیگ برتر را قطعی کرده است بازیکنان ما در این مسابقه بدون استرس به میدان خواهند رفت و از این‌رو قصد داریم با ارائه یک بازی تهاجمی سه امتیاز را کسب کنیم. در این بازی مساوی با باخت برای ما تفاوتی ندارد، چرا که فقط کسب سه امتیاز می‌تواند باعث صعودمان در جدول رقابت‌ها شود.

تارتار با تأکید بر اینکه باشگاه گسترش فولاد از زمین چمن خوبی بهره می‌برد، عنوان کرد: کیفیت بالای زمین تیم حریف کمک می‌کند بازی زیبا و تاکتیکی‌تری را شاهد باشیم. شخصاً مطمئنم این بازی جذاب از آب درخواهد آمد.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به این پرسش که شناختش از تیم گسترش فولاد تا چه حد در نتیجه این بازی تأثیرگذار خواهد بود، یادآور شد: با توجه به اینکه فقط چهار هفته به پایان مسابقات لیگ باقی‌ مانده، طبیعی است که همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت زیادی داشته باشند و من فکر نمی‌کنم این مورد تأثیری در بازی داشته باشد.

وی در خصوص اینکه تیم گسترش فولاد پس از رفتن او نتوانست خوب نتیجه بگیرد و در حال حاضر خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند، تصریح کرد: گسترش سخت‌ترین بازی‌های خود را در 11 هفته اول که با بدترین قرعه ممکن روبه‌رو شد، پشت‌سر گذاشت و این را که چرا در حال حاضر در این رده از جدول قرار دارد، من نمی‌دانم. البته آرزو می‌کنم تیم گسترش در لیگ برتر بماند، چرا که واقعاً حیف است تیمی با این همه امکانات و مدیریت قوی در لیگ برتر نباشد.

تارتار افزود: از کار کردن در تیم گسترش خاطرات خوبی دارم و انصافاً مالک و مدیرعامل این باشگاه افرادی کار بلد و محترم هستند که از کار کردن با آنها لذت بردم.

سرمربی صبای قم درباره پنالتی که در دیدار تیمش مقابل پیکان نادیده گرفته شد، گفت: باز هم در برنامه نود ثابت شد که داوران در حق ما کم لطفی کرده‌اند. در نیم‌فصل دوم در شش بازی داوری به ضرر ما بوده است و به جرأت می‌گویم تا الان هفت امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست داده‌ایم. با توجه به اینکه به کمیته داوران شکایت کرده‌ایم و خواستار این هستیم که در دیدار‌های آینده‌مان در چینش داوری دقت زیادی شود تا بیشتر از این از اشتباهات داوری ضربه نخوریم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی تیمش نیز تأکید کرد: مشکلات مالی خیلی وقت است که در تیم ما وجود دارد و امیدوارم طی روز‌های آتی مسئولان باشگاه به بازیکنان پرداختی داشته باشند تا آنها با فکر بهتری در تمرینات و مسابقات حاضر شوند. با تمام این مشکلات بازیکنان صبا آنقدر با شرف هستند که با عملکرد خوب‌شان هرگز اجازه ندادند تیم از رده هشتم جدول پایین‌تر بیاید و باید از آنها تقدیر شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس