کد خبر 408715
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل صبای قم گفت: هدف ما کسب سه امتیاز بازی است چرا که می‌خواهیم به رده های بالای جدول دست یابیم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص این دیدار اظها‌ر کرد: این بازی برای حریف خیلی حساس است و این مساله کار را برای ما سخت می‌کند ولی از سوی دیگر ما بدون استرس به دنبال انجام بازی زیبا و جوانمردانه هستیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: می دانیم که گسترش فولاد تیم خطرناکی است و در طول هفته روی نقاط ضعف این تیم کار کرده ایم و راهکارهایی برای کنترل این تیم اندیشیده‌ایم که مطمئنا در زمین مساعد گسترش فولاد شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

تارتار در خصوص بازیکنان محرومش برای دیدار فردا ا‌ضافه‌ کرد‌: سعید مهدی پور و روزبه چشمی را برای دیدار فردا در اختیار نداریم.

وی در خصوص رویارویی با تیم سابقش عنوان کرد: در گسترش فولاد شرایط خوبی داشتم و خاطرات خوبی با بازیکنان، مدیریت و مالک این باشگاه دارم و همواره این رابطه خوب هم پایدار می‌ماند. من به صورت توافقی از گسترش فولاد جدا شدم. در آن زمان فکر می کردم که نبودن من به نفع تیم است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مدیریت توانمند، کادرفنی خوب و بازیکنان نقاط قوت گسترش فولاد هستند من از روز اول ایمان داشتم که گسترش فولاد در لیگ خواهد ماند. چرا که ساختار این باشگاه بسیار قوی است.

تارتار در خصوص مشکلات داوری که در بازی‌های گذشته گریبانگیر صبا بود، ا‌ضافه‌ کرد‌: در شش هفت بازی گذشته از ناحیه داوری ضرر کرده ایم و می توان گفت نزدیک به هشت امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست داده‌ایم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: سازمان لیگ باید در چینش داوران دقت بیشتری کند و این دیدگاه درست نیست که صبای قم تیم خنثی است. صبا در قهرمان شدن تیم‌ها و همچنین سقوط آنها به پایین‌تر نقش بیشتری دارد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل صبای قم در رابطه با برنامه‌های باشگاه صبا برای فصل آینده، تصریح کرد: در خصوص مربیگری من برای فصل بعد گفت‌و‌گویهای صورت گرفته است که اگر در صبا بمانم بیشتر تمرکزم را برای جلب استعدادهای استان قم صرف می‌کنم.

وی همچنین در‌ رابطه با شانس قهرمانی تیم‌های بالای جدول گفت: در حال‌ حاضر دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود، چرا که در گذشته بازیکن تراکتورسازی بودم و این تیم را خیلی دوست دارم. اگر تراکتورسازی قهرمان نشود می‌خواهم نفت و یا سپاهان قهرمان شوند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس