کد خبر 408464
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

مهاجم باشگاه پالرمو اعتراف کرد که دوست دارد به یوونتوس بپیوندد، ولی احتمال انتقالش به بیرون از ایتالیا را نیز رد نکرد.

چراغ سبز مهاجم جوان به بانوی پیر
به گزارش مشرق، بنا به گزارش فوتبال ایتالیا، مهاجم آرژانتینی الاصل پالرمو تابستان امسال از این تیم جدا می شود و بانوی پیر نیز مدعی اصلی جذب این بازیکن از روزانرو می باشد.

دیبالا در این مورد به Gazzetta Dello Sport گفت: "بازی کردن در چمپیونز لیگ آرزوی هر بازیکنی است. با این حال تیم های زیادی نیز در لیگ قهرمانان بازی نمی کنند ولی من این تیم ها را نیز دوست دارم. نمی توانم منکر این موضوع شوم."

"بازی کردن در کنار بازیکنی مثل پیرلو؟ بازیکن اداره کننده ای مثل او برای شما هر کاری را آسان می کند. به خصوص برای مهاجم ها. پیرلو قادر است سخت ترین کار ها را نیز ساده جلوه دهد. این موضوع را در بازی رفت یوونتوس مقابل موناکو به راحتی می توان مشاهده کرد. پنالتی که باعث پیروزی یووه شد حاصل تلاش پیرلو بود. حرکت عمقی موراتا در آن صحنه نیز عالی بود، ولی ابتکار عمل همچنان با پیرلو بود. "

" من با دوستانم از قبل قرار گذاشته ام. به پیتزا فروشی در شهر خواهیم رفت و در آنجا بازی یووه را تماشا می کنیم. تیم آلگری در خانه گلی دریافت نکرده است پس برای من شانس اصلی صعود یوونتوس می باشد. اگر در مونته کارلو همه چیز خوب پیش برود و یوونتوس به نیمه نهایی برسد، این تیم یکی از مدعیان مهم فتح چمپیونز لیگ خواهد بود."

"آیا بازی در تیمی که 4 اسکودتو پیاپی کسب خواهد کرد خوب است؟ این از یک جهت خوب خواهد بود. چون یووه تشنه پیروزی است و هیچ گاه رقابت را رها نمی کند. با عطشی که یوونتوس دارد، ممکن است این تیم حتی ده اسکودتو پیاپی دیگر کسب کند. باید اعتراف کنم. من عاشق ایتالیا هستم. ایتالیا مرا معروف کرد. پس دوست دارم در سری آ باقی بمانم. من حتی یک کلمه هم انگلیسی و فرانسوی بلد نیستم، ولی این مسئله بیانگر هیچ چیز نیست. چون من وقتی به ایتالیا آمدم، یک کلمه هم ایتالیایی بلد نبودم. اما حالا یاد گرفته ام."

همچنین این بازیکن رئیس باشگاه پالرمو را ستایش کرد. چون برای انجام انتقال این بازیکن 50 میلیون یورو قیمت گذاری کرده است: "من از آقای زامپارینی تشکر می کنم. چون همیشه به من اعتماد داشته است. او تنها کسی بود که از من حمایت کرد و مقابل منتقدان من ایستاد. حالا او می خواهد بهترین سود را از فروش من داشته باشد، که این کار اصلی او است."

او با شوخی در مورد قیمت فروشش گفت: "امیدوارم اگر در بازی مقابل پارما بد باشم، این موضوع 10 میلیون یورو از قیمت فروشم کم نکند. برایم این موضوع ها اهمیتی ندارد. اگر سال بعد مقابل پالرمو گلزنی کردم خوشحالی نمی کنم. چون اینجا همیشه خانه من خواهد بود. هرگز این کار را در مقابل طرفدارانی که زمانی دوست دار من بوده اند انجام نخواهم داد"

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس