کد خبر 407506
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در دیدار فردا مقابل نسف‌قارشی که در لیگ ازبکستان صدرنشین است کار سختی داریم.

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نسف‌قارشی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به تیم ازبکستانی خوش‌آمد می‌گویم. تصورمان مثل 4 مسابقه قبلی است و بازی سختی داریم. با توجه فاصله کم تیم‌ها در جدول هر 4 تیم شانس صعود دارند. می‌دانیم نسف‌قارشی در لیگ ازبکستان صدرنشین است. آنها سازمان‌دهی خوبی دارند. باید صبور باشیم تا در این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: مدت 2 ماه است که در تبریز هستم تا به حال 44 جلسه تمرینی داشته‌ایم. 27 بازیکن داریم که در بین آنها 3 بازیکن سرباز و 3 بازیکن دروازه‌بان هستند. فردین عابدینی هم تا آخر فصل مصدوم است. با این شرایط در 2 لیگ حضور داریم. نفراتمان برای حضور در این مسابقات کم است. شانس مان در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شرایط جدول همچنان باقی است. در گروه ما تیم‌های قوی حضور دارند. الاهلی عربستان و الاهلی امارات تیم‌های قدرتمندی هستند. همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه عنوان کرد: هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی‌آید نسف‌قارشی هم تیم قوی است و دفاع مستحکمی دارد. آنها با توجه به این پتانسیل روی ضد حملات در بازی فردا برنامه دارند.

وی در ادامه در مورد اینکه 3 سال است با تراکتورسازی در آسیا حاضر می‌شود و چرا نمی‌توانند در آسیا حاضر شوند، افزود: شما با لیگ قهرمانان آسیا آشنایی دارید؟ چه کسی گفته می‌توانیم این جام را به خود اختصاص دهیم. اگر بخواهیم رویایی فکر کنیم که چرا در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نمی‌شویم نیاز به پیش زمینه مناسب داریم. شما ببنید در 3 سال اخیر در آسیا چه کردیم و چه امکاناتی داشتیم. در سال‌های اخیر می‌بینیم تیم‌هایی که در آسیا به مرحله آخر می‌رسند تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و ... بودند. البته در مقطعی ذوب آهن و استقلال بالا آمدند. ژاپن و کره جنوبی سال‌هاست که ساختارشان را برای رسیدن به موفقیت قوی کردند. امسال نفت تهران برای صعود به مرحله بعد شانس بالایی دارد. برای اینکه تیمی بخواهد در آسیا موفق شود نیاز به ایجاد ساختار است.

اولیویرا در ادامه تأکید کرد: باید به اهدافی که باشگاه در ابتدای فصل داشته نگاه کرد. باید بازیکنانی را گرفت که مناسب صعود باشند و باید شرایط سفرهای آسیایی را مناسب کرد. باید کیفیت زمین تمرین را بالا برد. به راحتی نمی‌توان قهرمان آسیا شد مگر اینکه شما بستر مناسب را از هر جهت به وجود بیاورید. 4-5 سال است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارم زمانی که در تیم دیگری بودم با پرسپولیس و الوحده هم‌گروه بودیم آن موقع صدرنشین شدیم چراکه امکانات داشتیم. حالا با تراکتورسازی یک روز می‌بریم و یک روز مساوی میکنیم.

وی در پایان گفت: برای هواداران پیامی دارم. از آنها میخواهم تا روز آخر ما را حمایت کنند یک بازی در آسیا داریم و 2 بازی خانگی ما هم در لیگ برتر برگزار می‌شود. امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند. زنده باد آذربایجان.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس