سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید با تمجید از عملکرد قاطع شاگردانش برابر گرانادا گفت که ترجیح می‌دهد تعداد پیروزی‌های تیمش بیشتر باشد تا تعداد گل‌های زده در یک بازی.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی در خصوص پیروزی قاطع 9 بر یک رئال مادرید در خانه‌اش برابر گرانادا اظهار داشت: تیم سرزنده است و با نوع بازی‌اش این موضوع را ثابت کرد. ما با سرعت و ریتم خوبی بازی را آغاز کردیم و گل‌های فراوانی به ثمر رساندیم. از عملکرد تیم‌مان خوشحالیم اما این فقط یک بازی بود و ما از همین حالا باید روی بازی بعدی‌‌مان تمرکز کنیم تا در آن بازی هم همان عملکردی که در این دیدار داشتیم را ارائه کنیم.

آنچلوتی در تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیمش که یک تنه 5 گل از 9 گل رئالی‌ها را به ثمر رساند، گفت: هر چه تیم پیشرفت می‌کند عملکرد رونالدو هم بهتر می‌شود. این اولین باری است که او در یک بازی 5 گل به ثمر می‌رساند. رونالدو با این گل‌ها هم به خودش کمک کرد هم به تیم.

کارلتو درباره عملکرد خامس رودریگس که به تازگی دوره مصدومیت و خانه‌نشینی طولانی مدتش را پشت سر گذاشته هم عنوان کرد: ا وبازی خوبی داشت طوری که به نظر نمی‌رسد که 2 ماه از میادین دور بوده باشد. بازی او قوی بود و کیفیتش را به همه نشان داد و به تیم کمک کرد. او با دید بالای خود به بازی مستقیم رئال کمک فراوانی کرد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درباره عملکرد مودریچ و استفاده از سیستم چرخشی در تیم هم تأکید کرد: مودریچ برای ما بازیکن تأثیرگذاری است و در حرکات پا به توپ سریع عمل می‌کند. او توانایی تغییر جهت بازی را دارد و می‌تواند در جناحین نیز حرکت کند. در حال حاضر تیم سرحال است و دلیلی برای استراحت دادن به مهره‌های اصلی تیم نیست. فقط زمانی از سیستم چرخشی استفاده می‌کنیم که بازیکنان‌مان خسته باشند یا احتمال مصدومیت‌شان وجود داشته باشد. من نمی‌توانم 12 بازیکن را به میدان بفرستم. اگر یکی از بازیکنان 100 درصد آماده نباشد بازی نخواهد کرد. اگر همه 100 درصد آماده باشند آن وقت وظیفه من است که تصمیم بگیرم چه کسی باید روی نیمکت بنشیند.

کارلتو در پایان در جواب این پرسش که یک پیروزی 9 بر یک را ترجیح می‌دهد یا 9 پیروزی یک بر صفر، گفت: البته که حاضرم این دو را با هم عوض کنم اما این را هم باید بگویم تیم دارد همان طوری بازی می‌‌کند که ما می‌خواهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس