تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب هفته سی و دوم رقابتهای دسته اول باشگاه‌های اسپانیا مقابل مالاگا به پیروزی رسید.

برد رئال مادرید برابر مالاگا با 2 مصدوم/ فاصله با بارسا حفظ شد
به گزارش مشرق، دو تیم رئال مادرید و مالاگا از هفته سی و دوم رقابت های لالیگا در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آنچلوتی با پیروزی 1-3 سه امتیاز مسابقه را کسب کرده و اختلاف دو امتیازی خود را با بارسای صدرنشین حفظ کردند.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده بندی و گلزنان لالیگا
 دو تیم از ساعت 22:30 با قضاوت آقای اینیاکی ویکندی گاریدو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در مقابل 75,000 تماشاگر به مصاف هم رفتند. مادریدی ها که روز چهارشنبه باید به مصاف رقیب همشهری نیز بروند، در این دیدار با ترکیب قدرتمندی وارد میدان شدند، اما در همان دقیقه '4 مسابقه گرت بیل به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله ساق پا از زمین بیرون رفت و جای خود را به چیچاریتو داد.

شاگردان آنچلوتی صاحب توپ و میدان بودند و اولین فرصت جدی خود را در دقیقه '16 روی ارسال ضربه ایستگاهی خامس بدست آوردند که ضربه سر چیچاریتو را کامنی با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

بالاخره در دقیقه '24 لوس بلانکوس به آنچه می خواست رسید و سرخیو راموس دروازه مالاگا را در موقعیتی مشکوک به آفساید باز کرد.

در دقیقه '28 روی ارسال چیچاریتو، رونالدو با ضربه سر توپ را برای خامس کاشت اما ضربه والی تماشایی این بازیکن را باز هم کامنی برگشت داد. در دقیقه '36 اما مالاگا فرصتی ایده آل برای گلزنی به دست آورد که داردر از فاصله ای نزدیک توپ را به بالای دروازه زد. در نهایت نیمه نخست با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، در نیمه دوم هم بازی آرام و متعادل دنبال می شد تا اینکه در دقیقه '59 لوکا مودریچ پس از برخورد با بازیکن مالاگا از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرده و جای خود را به ایارامندی داد. در دقیقه '67 روی ضد حمله ای سریع، خامس داخل محوطه نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، اما رونالدو پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به تیر عمودی دروازه زد تا نتیجه تغییری نکند.

بالاخره در دقیقه '69 خامس گلی تماشایی به ثمر رساند تا حاشیه امنیت تیمش را تأمین کرده و گل زیبای دیگری به نام خود ثبت کند. دو دقیقه بیشتر طول نکشید تا مالاگا با گلزنی خوانمی به بازی برگشت و اختلاف بار دیگر به یک گل رسید.

در حالی که بازی با فشار و استرس زیادی برای شاگردان آنچلوتی سپری می شد، در دقیقه '1+90 روی تلاش زیاد چیچاریتو، پای رونالدو هم به گلزنی باز شد تا رئال مادرید با خیالی آسوده 3-1 پیروز شود. ضمن اینکه در آخرین ثانیه ها نیز رونالدو فرصت دیگری برای گلزنی داشت که از دست داد.

شــرح گل ها

  دقیقه '24 (سرخیو راموس)(1-0): ضربه ایستگاهی تند و تیز رونالدو از سمت چپ به دهانه دروازه رسید تا راموس در موقعیتی مشکوک به آفساید دروازه حریف را باز کرد.

  دقیقه '69 (خامس رودریگز)(2-0): همکاری فوق العاده تیمی از سوی بازیکنان رئال مادرید در نهایت با پاس رونالدو به خامس همراه شد تا این ستاره کلمبیایی از پشت محوطه با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

  دقیقه '71 (خوانمی)(2-1): ارسال روبرتو روسالس از سمت راست در داخل محوطه مادریدی ها با ضربه سر خوانمی به درون دروازه کاسیاس راه یافت.

  دقیقه '2+90 (کریستیانو رونالدو)(3-1): روی پاس در عمق عالی از کروس، چیچاریتو با فراری خوب نفوذ کرد و توپ را به دهانه دروازه پاس داد تا رونالدو با یک بغل پا کار را تمام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس