کد خبر 407444
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

با نظر کادر فنی دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال المپیک ایران با ویتنام و الجزایر لغو شد.

به گزارش مشرق، فریدون معینی، سخنگوی کمیته فنی و توسعه گفت: کادر فنی تیم ملی امید در این نشست در خصوص فعالیت هایی که انجام داده بودند، گزارش کاملی را مطرح کردند. در این نشست اعضا به بررسی عملکرد تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و کسب جواز سهمیه المپیک پرداختند.

وی ادامه داد: کادر فنی و مدیریتی این تیم تمام گزارشات خود را در راستای آماده سازی تیم تا آغاز بازی های مقدماتی قهرمانی آسیا و کسب جواز سهمیه المپیک ارائه کردند. همچنین درباره بازی هایی که تیم ملی امید در تهران انجام داد مطالب مختلفی مطرح شد و در نهایت تحلیلی که از بازی آخر (عربستان) داشتیم این بود که بازیکنان با استرس و عدم تمرکز بالا به رقابت با حریف خود پرداخته و متاسفانه با شکست مواجه شدند. البته فشار بازی بسیار بالا بود و کادر فنی به این موضع اذعان داشتند که اشتباهات فردی و عدم تمرکز بالا باعث این باخت بوده است.

معینی ادامه داد: با توجه به اینکه در دور بعدی مسابقات تیم ملی امید کار بسیار سختی دارد، پیشنهاد دو بازی با ویتنام و الجزایر بررسی شد که کادر فنی تیم ملی معتقد بودند بازیکنان نمی توانند در این مسابقات حضور داشته باشند. هم اکنون ملی پوشان در رقابت های لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند و سپس بازی های تیم ملی بزرگسالان آغاز می شود و در نهایت شرکت در این دو مسابقه باعث خستگی و فشار بازیکنان خواهد بود.

وی در پایان گفت: این تیم در رقابت های غرب آسیا که مهرماه در قطر برگزار خواهد شد، شرکت می کند. حضور در بازی های غرب آسیا نیز به نوعی بازی تدارکاتی برای بازیکنان محسوب می شود تا تجربه کسب کنند و با هماهنگی بیشتری در رقابت های پیش رو آماده شوند. در نشست های آتی این کمیته به بررسی برنامه های اردویی تیم ملی امید و بازی های تدارکاتی می پردازیم.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس