کد خبر 405051
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا برنامه تیم ملی امید با تیم ملی بزرگسالان و سازمان لیگ منطبق باشد تا مشکلی برای باشگاه‌ها به وجود نیاید.

به گزارش مشرق، تیم ملی امید ایران با کسب 9 امتیاز موفق شد به عنوان تیم دوم از مرحله اول انتخابی المپیک 2016 صعود کند.

در حال حاضر محمد خاکپور سرمربی این تیم در حال برنامه‌ریزی است تا تیم ملی امید با آمادگی کامل وارد مسابقات مرحله دوم شود.

حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید در گفت‌وگویی، در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

شرایط تیم ملی امید چطور است؟

روز گذشته جلسه‌ای با علی کفاشیان داشتیم و از او خواستیم وضعیت کادر فنی تیم ملی امید مشخص شود. کادر فنی تیم امید حق و حقوق خود را دریافت نکرده است و هنوز قرارداد آنها تنظیم نشده است. کفاشیان دستور داد تا سه روز آینده هم حکم و هم حق و حقوق کادر فنی تیم ملی امید مشخص و پرداخت شود.

به چه دلیلی جلسه کمیته فنی لغو شد؟

محمد خاکپور روز یکشنبه گرفتاری داشت و برای ارائه کامل برنامه‌های خود نیاز به زمان بیشتری داشت به همین خاطر قرار شد جلسه بعدی کمیته فنی یکشنبه هفته آینده برگزار شود تا خاکپور بتواند برنامه‌های خود را به صورت جامع طرح و از لحاظ فنی بهتر ارائه دهد. می‌خواهیم برنامه‌های تیم ملی امید با برنامه تیم ملی بزرگسالان و سازمان لیگ تداخل نداشته باشد تا با مشکلات سال قبل روبرو نشویم. می‌خواهیم برنامه‌هایمان در روزهای فیفا باشد تا دیگر مزاحم باشگاه‌ها نشویم.

گفته می‌شود ویتنام و الجزایر درخواست بازی دوستانه کردند؟

چند کشور پیشنهاد دادند که یا به ایران بیایند و یا ما به کشور آنها برویم تا بازی دوستانه کنیم. ویتنام و الجزایر هم پیشنهاد کردند ما برای بازی دوستانه با آنها عازم این کشورها شویم. ابتدا باید برنامه‌هایمان را تصویب کنیم تا سپس برای انجام این بازی‌های دوستانه تصمیم بگیریم و آنها را اعلام کنیم.

متاسفانه شایعاتی در رابطه با مذاکره با مدیربرنامه‌های یک مربی خارجی برای حضور در تیم ملی امید مطرح شده است آیا این مسئله صحت دارد؟

این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و کذب محض است. هیچ مذاکره‌ای نکردیم. اختیار انتخاب سرمربی با فدراسیون است. آنها بعد از اینکه نتوانستیم زلاتکو کرانچار را انتخاب کنیم محمد خاکپور را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و بنده هم به صورت تمام قد در خدمت خاکپور بودم و از او حمایت کردم.

قبول دارید به سختی راهی مرحله بعد شدید؟

بعد از 24 سال از مرحله مقدماتی صعود کردیم. در زمان‌هایی که بازیکنان بزرگی مثل مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، کریم باقری و ... در تیم ملی امید بودند نتوانستیم به مرحله بعد برویم. با جوانانی که به فوتبال ایران معرفی شدند این اتفاق خوشایند افتاد و امیدواریم بتوانیم با غلبه بر حریفانمان از این مرحله هم صعود کنیم و پس از 40 سال در المپیک حاضر شویم.

آیا قرار است تیم ملی امید در رقابت‌های غرب آسیا شرکت کند؟

طی تماسی که کفاشیان با من داشت اعلام کرد تیم ملی امید به رقابت‌های غرب آسیا اعزام شود. این موضوع را به محمد خاکپور انتقال دادیم و قرار شد او نظرش را اعلام کند. با توجه به اینکه این مسابقات در مهرماه برگزار می‌شود زمان خوبی است که تیم در آن شرکت کند اما تصمیم‌گیرنده در نهایت خاکپور است. تمام تلاش ما این است که برنامه‌ای که می‌دهیم با برنامه سازمان لیگ و باشگاه‌ها تطبیق داشته باشد تا مشکلی به وجود نیاید.

شما هم یکی دو بازیکن سرباز که دارای کارت پایان خدمت جعلی بودند دارید آیا رایزنی برای شرکت کردن این نفرات در مرحله دور دوم انجام داده‌اید؟

یک بازیکن سرباز در رده سنی امید داشتیم (احمد عبدالله‌زاده) پیش از این رایزنی‌هایمان را با مراجع ذی‌صلاح انجام داده بودیم. آنها اعلام کردند در صورتی که به مرحله بالاتر صعود کردیم مثل مهرداد پولادی و سروش رفیعی که مجوز بازی دریافت کردند این امتیاز برای عبدالله‌زاده هم در نظر گرفته  می‌شود که باید در ادامه شرایط را ببینیم تا مشخص شود چه اتفاقی می‌افتد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    مشرق ترسو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس