کد خبر 407420
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به برکناری قلعه نویی فکر هم نکرده‌ایم.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری در پایان جلسه قلعه نویی و افشارزاده گفت: دلیل برگزاری این جلسه به این خاطر بود که قلعه‌نویی از افشارزاده و افشارزاده از قلعه‌نویی گله‌ها و ناراحتی‌هایی داشتند که با تشکیل این جلسه آنها را رودرروی هم قرار دادیم تا به صورت رودررو صحبت کرده و مشکلات رفع شود.

وی ادامه داد: در این جلسه صحبت‌هایی برای آینده مطرح شد و مشکلات به صورت کامل رفع شد. قلعه نویی در جلسه گفت افشارزاده مانند پدر من است و افشارزاده نیز گفت که ارادت ویژه‌ای به قلعه نویی دارم جلسه بسیار مناسبی بود و در آن پیرامون چهار بازی آینده صحبت‌هایی مطرح شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال یادآور شد: کمترین کاری که ما برای مردم باید انجام دهیم و کمترین توقعی که آنها دارند کسب سهمیه آسیا در فصل جاری است. همه از شرایط استقلال ناراحت هستند و خود قلعه نویی از همه ناراحت‌تر است. امیدوارم در 4 بازی باقیمانده 12 امتیاز کسب کنیم و موفق به کسب سهمیه آسیا شویم.

نظری جویباری در خصوص شایعه برکناری قلعه نویی از استقلال خاطرنشان کرد: به خداوندی خدا هیچ صحبتی در خصوص برکناری او مطرح نشده و اصلاً چنین بحثی را نداریم. ما تا به امروز حتی در موردش فکر هم نکرد‌ه‌ایم چه برسد که بخواهیم پیرامون آن صحبت کنیم. مگر در این شرایط کاری می توان کرد و مربی را اخراج می‌کنند؟ همه باید تلاش کنیم و در کنار قلعه نویی قرار بگیریم تا او بتواند در 4 بازی آینده 12 امتیاز کسب کرده و راهی آسیا شود.

وی گفت: هنوز برای قهرمانی شانس داریم اما درصدش کم است ولی اگر از 4 بازی باقیمانده 12 امتیاز بگیریم شرایطمان بسیار خوب خواهد شد. سه بازی ما در تهران است و تنها یک بازی در خارج از تهران داریم و می‌توان از این 4 بازی 12 امتیاز گرفت و آسیایی شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه استقلال پول‌های بهتری پرداخت کرده است، گفت: بازیکنان ما در حال حاضر حق دارند که از شرایط مالی گله کنند و باید به آنها پول تزریق کنیم. اینکه بازیکنان امروز و فردا می‌روند و می‌آیند برای ما خوب نیست و ما خودمان نیز از این موضوع ناراحت هستیم به هرحال پولی در باشگاه فعلاً وجود ندارد و به بازیکنان نیز حق می‌دهیم که در این شرایط به پول نیاز دارند و باید تأمین شوند.

وی در حصوص اسپانسر و بحث خصوصی سازی گفت: در این شرایط به اسپانسر می‌گوییم که به ما پول بده اما اسپانسر می‌گوید صبر کنید تکلیف مزایده روشن شود. سراغ هر کسی می‌رویم همین را می‌گوید و حق دارد. شما به عنوان حامی مالی حاضرید شرایط تیم و مالکیتش مشخص نیست پولی تزریق کنید؟ به هرحال ما در تلاش هستیم تا از راه‌های مختلف شده حتی با قرض کردن پولی به تیم تا آخر هفته تزریق کنیم، چیزی که تیم قلعه نویی در حال حاضر نیاز دارد پول است و باید از نظر مالی تیم تأمین شود.

نظری جویباری در خصوص پولی که باشگاه استقلال از سازمان لیگ دریافت کرده است، گفت: پولی که تاج به ما داده 800 میلیون تومان تا یک میلیارد است، در شرایطی که به ما قول داده بودند 5 تا 6 میلیارد بدهند. در تمام دنیا درآمد تیم‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی است. تماشاگری که به استادیوم نمی‌آید و ما در پرداخت اجازه استادیوم هم مشکل داریم. حالا نیروی انتظامی و شرکت واحد نیز به کنار. از تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی هم چیزی گیرمان نمی‌آید واقعاً در تأمین منابع دچار مشکل هستیم.

وی گفت: در هر صورت واقعیت را باید گفت و اینها حقایق باشگاه است، حتی شده می رویم و پول قرض می‌کنیم تا شرمنده بچه‌ها نشویم در حال حاضر بچه‌های تیم فکر می‌کنند چوپان دروغگو هستیم و هیچ کسی به ما پولی نمی‌دهد هر جایی که می‌رویم می‌گویند صبر کنید تا ببینیم تکلیف مزایده چه می‌شود اما سعی می‌کنیم پولی قرض کنیم تا به بچه ها پول بدهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس