کد خبر 407397
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال هم به مانند هواداران این تیم از نتایج آبی‌پوشان در فصل جاری ناراضی است.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در پایان جلسه‌اش با بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه‌ای با افشارزاده و نظری جویباری برگزار کردیم. در این جلسه در مورد نتایج تیم، مسائل رفتارشناختی و ... صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه آیا افشارزاده از نتایج تیم استقلال ناراحت است، تصریح کرد: ما هم از نتایج تیم ناراضی هستیم اما بحث این است که مسئولیت این نتایج بر عهده من است. ما مسائل درون خانوادگی را به افشارزاده گفتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالی آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: مشکلات مالی برای الان نیست و افشارزاده تلاش می‌کند که این مشکلات برطرف شود. همچنین سبک‌دست نماینده اسپانسر قول داده است که قبل از بازی مهم ما در هفته جاری مشکلات مالی را کمی حل و فصل کند.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه افشارزاده اعلام کرده بود بارها مشکلات بدنسازی تیم را به قلعه‌نویی گوشزد کرده‌اند اما او گوش نداده است، گفت: صحبت‌هایی در این جلسه مطرح شد و ما توضیحات خود را ارائه کردیم که افشارزاده با شنیدن آنها توجیه شد. ما برای مدیرعامل باشگاه استقلال بازی‌های تیم در ورزشگاه آزادی و سالی را که قهرمان شدیم، مثال زدیم، اینکه در آن سال بالای 90 کیلومتر دوندگی داشتیم اما در همین فصل و در بازی با ذوب‌آهن اصفهان بالای 115 کیلومتر آمار دوندگی‌مان بود.

وی عنوان کرد: با این شرایط ما مشکل بدنی نداریم و آنالیز‌های عملکرد تیم نشان می‌دهد که مشکل بدنی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جلسه روز گذشته افشارزاده با منتقدانش در دفتر سایت مرحوم ناصر حجازی گفت: در مورد این مسئله صحبت نکنیم بهتر است. نگاه‌ها با هم فرق می‌کند. برخی افراد مانند هادی نراقی و اصغر حاجیلو با من تماس می‌گیرند و کمک فکری می‌دهند. همه پیشکسوتان عزیز هستند و احترام موی سفیدشان واجب اما حریم‌ها باید رعایت شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس