کد خبر 407273
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای تصویب اساسنامه زمانی طولانی در پیش است و ما هم تلاش می‌کنیم طوری این اساسنامه را تبیین کنیم که در سطوح بین المللی با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی گفت: نقد و هجمه اخیر برخی افراد و رسانه‌ها به یک پیش نویس غیر مصوب و پیشنهادی برای ما عجیب است.

معاون ورزش قهرمانی درباره روند اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی گفت: این اقدام از سال 1388 در سازمان تربیت بدنی وقت آغاز و هشت ویرایش آن تا سال 90 ارائه شد. با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع، این کار نیمه تمام را ما در نیمه دوم سال 92 ادامه دادیم و با جمع آوری آرا افراد کارشناس و صاحب نظر در نهایت در تاریخ دهم آذر سال قبل ویرایش دهم پیش نویس اساسنامه فدراسیون‌ها را برای کمیته ملی المپیک، مدیران کل استان‌ها و روسای فدراسیون‌‌های ورزشی ارسال کردیم.

وی با اشاره به دریافت نظر 45 فدراسیون ورزشی و کمیته ملی المپیک و مدیران استانی عنوان کرد: بعد از جمع آوری آرا و نظر کارشناسی این افراد برای ویرایش نهایی از دی ماه سال قبل با تشکیل کار گروهی 15 نفره از مدیران ارشد وزارت، استان‌ها، کمیته ملی المپیک، سه رئیس فدراسیون و افراد حقوق دادن و آگاه به اساسنامه‌های بین المللی کار را ادامه دادیم و نهایتاً در اسفند سال 93 این پیش نویس آماده ارائه در شورای معاونین وزارت ورزش شد.

سجادی تاکید کرد: از هر پیشنهادی در خصوص اساسنامه استقبال می‌کنیم اما واقعیت این است که نقدهایی که در این خصوص صورت می‌گیرد در حال حاضر چندان مطلوب نیست چون هنوز چیزی مصوب نشده و برخی از افراد و حتی مدیران قبلی ورزش هم که گاهی اظهار نظر آنها را می‌شنویم بر اساس شنیده‌ها قضاوت می‌کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: بعد از تأیید شورای معاونین، این پیش نویس به دولت و کمیسیون اجتماعی می‌رود و در آخر هم بعد از بررسی آنها تقدیم هیئت دولت خواهد شد. برای تصویب اساسنامه زمانی طولانی در پیش است و ما هم تلاش می‌کنیم  طوری این اساسنامه را تبیین کنیم که در سطوح بین المللی با مشکل مواجه نشویم.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس