کد خبر 406637
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

نخستین کارت هوشمند فدراسیون ووشو امروز صادر شد که به نام وزیر محترم ورزش و جوانان بود.

به گزارش مشرق، نخستین کارت هوشمند فدراسیون ووشو امروز (شنبه 29 فروردین ماه 1394) صادر شد. این کارت که مبنای فعالیت ووشوکاران سراسر کشور خواهد بود، به نام محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان است.

دومین کارت نیز به نام دکتر نصرا.. سجادی، معاون ورزش قهرمانی چاپ شد. کارت سوم نیز به نام مهدی علی نژاد صادر شد تا این پروژه عظیم از ابتدای سال 94 شکل اجرایی به خود بگیرد.

سال گذشته از سوی هیئت رئیسه فدراسیون مصوب شد تا از ابتدای سال 1394، تمامی فعالیت ها در این مجموعه  از شرکت در مسابقات (مربیان، داوران و ورزشکاران) و دوره های آموزشی (آزمون‌ها، شالبندها، دوره‌های مربیگری و استاژها فنی) در گرو داشتن کارت هوشمند باشد.

بر این اساس، فدراسیون با انجام مراحل اولیه و بسترسازی فنی، موفق شد تا این حرکت را از ابتدای سال جاری به اجرا گذارد. اکنون تمامی مربیان، داوران، نمایندگان سبک‌ها، باشگاه ها و ورزشکاران باید در این راستا اقدام کنند تا با تهیه کارت هوشمند، امکان فعالیت در ووشو را داشته باشند.

در این راستا، متقاضیان باید مبلغ 15 هزار تومان را به حساب فدراسیون ووشو (0108896819004 بانک ولی شعبه کارخانه ارج) واریز کنند. در مرحله بعد، با مراجعه به سایت فدراسیون و ثبت نام اینترنتی، کد شناسه کارت هوشمند را دریافت کنند. اصل کارت نیز پس از 21 روز کاری به هیئت های استانی مربوطه ارسال می‌شود که اعتبار آنها نیز یک ساله است.


منبع: سایت فدراسیون ووشو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس